Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Konuşan otomobil

Konuşan otomobil
 

Arabası olan ailelerin yararlanabileceğini umduğum bir anımı paylaşmak istedim sizlerle.
Küçük çocukların eğitiminde eğlenceli kesin sonuçların alınacağı bir muziplik işte.

Doktordan! ikinci el volksvagen kaplumbağaydı ilk arabam.
Ehliyetim vardı ama şöförlüğümü ilerletebilmek için illede kendi arabamın olmasını beklemiştim.
O dönem hörbi filmleri sayesinde çocukların sevgilisi olan vosvosu şoför bir arkadaşımın yardımıyla getirmiştik evimizin önüne.
Sabahları erken saatlerde yola çıkarak ıssız caddelerde eğitecektim kendimi.
Günün diğer saatleri onu temizlemekle geçmekteydi.
Ailece başına üşüşürdük.
süngeri uzat.
bak su içeri akıyor hortumu düzgün tut.
Bakın döşemeyi ıslattınız ne olacak şimdi ?
İçerisini kurutmak için saatlerce kaloriferi çalıştırdığım günler olmuştu.

Hemen yanıbaşımızdaki ilkokul dağıldığında çocuklar arabanın etrafına üşüşürlerdi.
Elbette koca mahallede arabası olan bir tek ben değildim.
İlginin nedeni benim arabamın konuşan otomobil olarak tanınmasıydı.

Gündüz saatlerinde trafiğe çıkamadığımdan yine bir gün araba temizleme görgüsüzlüğü ile meşgulken arabanın etrafından ayrılmayan çocukları eğlendirmek gelmişti aklıma
Kara şimşek dizisinden esinlenerek teypten kasete kaydettiğim konuşmaları duyan çocuklar zevkten çıldırtmaktaydılar.
Çaktırmadan teyp düğmesine basarak motoru çalıştırmamla birlikte konuşmalar duyuluyor ve şenlik başlıyordu.

Ben beyaz vosvos.
Ben konuşan otomobil.
Ben çocukları çok seviyorum.
Derslerinize çalışıyormusunuz?….
eveeeet
Sabahları süt içiyormusunuz ?
eveeeet
Sakın bana çok yaklaşamayın düğmelerimle oynamayın.
tamaaaaaam
Hafta sonu sırayla hepinizi gezdireceğim..
sözmüüüüü.

Saatlerce dinlemeye razıydılar ama ben bunun önleminide almıştım.
Konuşmayı şimdi dağılın çok uykum geldi sözleriyle bitiriyordum.
başıma iş açmıştım
Çocukların babaaa bizim arabamız niye konuşmuyor ciyaklamaları sonrasında bir hafta sonu babalar da arabanın etrafında toplanmaya başlamışlardı

aynı yöntem mahallede yaygınlaşmıştı.
Heyy yaşasııın bizim arabamızda konuşuyor diye çığlık atmaktaydılar.
biraz rahatlamıştım.
Kısa bir süre sonra çocuklar işin aslını öğrendiler.
Kaseti verdiğim bir komşumuz teybi zamanında kapatmadığı için sesler Barış Manço şarkısı ile devam etmişti.
A de bakıyım aaaaa
Y de bakıym yeeeee
şimdi bide ı ııııı
oku bakıyım
Ayı.
oku bakıyım.
Ayı.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..