Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Köpeğin İnsan Sevgisi

Köyümde baba evinin bir odasını yaptırmıştım

Deniz mevsiminde giderim, tatil yaparım diye

Arabamla ilkkez gittiğimde evimizin önünde

Yukarıdan bir köpek geldi arabadan inince

Karşımda hareketlenmeye başladı, kuyruğunu sallayarak

İrice erkek bir köpekti, boz renkli,başını okşadım ben de

Ön bacaklarıyla havaya kalktı, bana sarılmak istedi

Sevilmek ne güzel bir duygu, köpek insan, Tanrı fark etmez.

Sonraki günlerde de devam etti, cilveleşmeler, sevgi göstergeleri

Bazen odamın altına gelir, ekmek parçaları atardım

Bir çocuk durdu yolda, selam verdi, kim olduğunu sordum

Ömer Berk dedi. Bizim Kavaslar'dan PARLAKLAR ailesinden

Güzelsohbetimiz oldu, tanıştık Ömer'le, o söyledi, 

Köpeğin adı ;'Arap' diye, çorbalık almıştım Filyos'tan bir gün

O gün akşam Arap gelmedi, dağa fındık bahçesine götürmüş sahibi

Arkadaşım Celal seslendi; Saim'in köpeğini sevme, o yalaka'

Benim köpeği sev dedi. Oysa onun köpeği soğuk bakıyor bana

Ben Saim'in köpeğine önce yiyecek vermedim ki bana yalakalık yapsın.

Saiim'in köpeğinin yüreğinde var insan sevgisi

Bir gün arkadaşım Ruhi geldi, misafir,mangal yapacaktık

Videoya çekmiş, baktım köpek aynı cilveleri ona da yapmış

Balık temizliyordu evimizin bahçesinde, bir kıskançlık girdi içime

SEVİLMEK en güzeli, hele karşılıksız sevilmek daha da güzel

düzce

27.06.2020

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..