Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Nuray Sultan

Arkadaşım meslektaşım, gönül dostumdur Nuray

Yolumuz kesişti Kdz.Ereğli'de vergi dairesinde

Küs kalmıştık bir hafta bir yanlış anlaşılma yüzünden

Minnet duygusu denilince o gelir hemen aklıma

Böyle minnet duygusu yüksek insan görmedim hayatımda

Alt tarafı bir savunma dilekçesi yazmıştım kendisine

Daktilo devletin, kağıt devletin, sadece yazması benden

Savunması istenmişti yazıyla fazla mesaiye gelmedin diye

En çalışkan servis bizim servisimizdi dairede

Hüzün bulutu çökmüştü üzerimize

Edebiyatım iyidir benim, ben yaptım savunmasını

Bu savunmaya ceza vermek için vicdansız olmak lazım

Ceza verilmedi tabi Nuray arkadaşıma

Ayrılalı yirmi yıl olmuştu o vergi dairesinden tayin nedeniyle

Bir gün yolum düştü Kdz.Ereğli'ye, daireye uğradım

Erkek arkadaşımın yanında oturuken sicil servisinde

Duyulmuş dairede tabi yanıma geldiler hoş geldin demeye

Yanında bana hep 'hemşo' diyen Hürmüz arkadaşım da vardı

Ayağa kalktım, tokalaşırken iki bayan arkadaşım da yanaklarımdan öptüler

Nuray yazdığım dilekçeyi hatırlattı gülümseyerek, hala unutmamış

Bir kız çocuğu vardı, onu büyütmüştü yalnız

Facebook'ta paylaşmış, bir de torunu olmuş

Hep güler yüzlüdür ,gönül sultanı bir dosttur

Rabbim iki cihanda da arkadaşımın yüzünü güldür.

Düzce

23.06.2020

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..