Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Köpeğine arap diyenler...

Köpekte Arap ismi çok duydum, ismi arap olan her köpeğin rengi siyahtı.

Müslümanlık dini der ki, sev yaradılmışı yaratandan ötürü. Müslümanlığı kendi tekelinde sanan, kulaktan dolma bilgilerle ibadet yapan der ki. "abdestli iken köpek eteğine değmesin abdest bozulur ", Köpek olan eve melek gelmez".vs.

Başbakana sesleniyorum. Köpeğin ne olduğunu, bir köpeğe sahip olun da görün.

Bir köpek sahibini menfaatsiz sever. Hiç ihanet etmez. .Kovsan da seni terk etmez.

Bunları niçin yapar biliyor musunuz? "sadece sevgi için."

Köpeklerden öğreneceğimiz çok şey var, mesela çıkarsız, menfaatsiz, riyasız, yalansız, koşulsuz sevmek.

Köpek isimleri ile kıyaslama yaparken aynı zamanda aşağılanıyorlar.

Şayet köpekleri tanıyıp sevseydiniz onlara çocuklarınızın, kendinizin adını verirdiniz.

17 yıl evimde köpek baktım, geçen hafta gözümün ününde arabanın altında kaldı, ben bir haftadır ağlıyorum!

Benim oğlum bana acı çektirmemek için tekerleğin altında kaldı ayyy demedi, biliyor ki o acı çekerse ben de çekeceğim...

Yüreğinde sevgi olan, sevmesini bilen severken kedi, köpek, kuş, insan, deyip ayırmıyor, AYIRAMIYOR.

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..