Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Köpeklerle sarmaş dolaş veletler :)

Köpeklerle sarmaş dolaş veletler :)
 

Arkadaşım anlatıyor işyerinde :)

Oğlu var 5 yaşında.

Oğlanın bahçedeki köpeklerle hallerini anlatıyor :)

Ben hayretler içindeyim :)

Ufacık velet, kocaman bekçi köpeğiyle sarmaş dolaşmış hep :)

Bahçelerde olan köpeklerden onlarınki de :)

Ne zaman bahçeye gitseler oğlan köpekle alt alta üstüsteymiş.

Korku yok :)

Kaçmak yok :)

Daha ufakken de onlarla bahçeye gittiğimde gözümle gördüydüm ben de :)

Hayvanın sesini duyunca daha yolunu değiştiren:

Ben :)

''Korkma korkma'' diye köpeğin yanına gidip beni ''koruyan'':

Ufacık sıpa :)

Hatun kısmısı pek öyle yanaşmaz köpeklere :)

Hele küçükken hiç sokulmaz :)

Ama oğlanlar başka :)

Erkek kardeşim de daha ilkokuldaydı köpek peşinde koşmaya başladığında:)

Evimiz bahçeliydi, beslediği köpeğin haddi hesabı yoktu :)

Dayımın çocukları da öyle :)

Ya sokaktakilerin peşindeler ya da evin bahçesine getiriyorlar :)

Erkek kısmısının kanında var dimek bir dönem köpek merakı :)

Evde beslediklerinden bahsetmiyorum :)

Dışardakiler konum :)

Sokaktaki veletlere bakıyorum...

Bir köpek görsünler hemen yanına gidiyorlar :)

''Gel oğlum, gel Kurt'' deyu sarmaşıveriyorlar :)

Sokak köpekleri bu lafı ettikleri :)

Boylarından büyük mübarek hayvanlar :)

Beş altı tane oğlan çocuğunun peşinde, onlarla geziyorlar, oyun oynuyorlar, attıklarını tutuyorlar :)

Allahım Ya Rabbim :)

Bilmediğim bir özellikleri var ki hayvancıkların, haylazlara bulaşmıyorlar :)

Ne ısırmak, ne havlamak, ne de kovalamak, yok!

Veletler ellerinde sopa, koşturuyorlar köpekle sokaklarda :)

Benim aklım çıkıyor bana bir köpek yaklaştığında :)

Nerde öyle sarmaş dolaş yuvarlanacağım :)

Yolda sokak köpekleri varsa, hemen karşı kaldırıma geçiyorum :)

Kızım da öyle :)

Ödü kopar :)

Küçükken civcivden de korkardı :)

Büyüdü, yine aynı :)

Yolda köpek varsa, karşı kaldırıma usul usul geçiveriyor :)

O da :)

Ben de :)

Bilumum hatunlar da :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..