Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '12

 
Kategori
Anılar
 

Korsan memur

Korsan memur
 

26.10.2012 Tarihinde bir web sitesine korsan taksi taşımacılığı yapacağım ile ilgili ilan verdim.

İlana ulaşan kişi beni arıyarak ''korsan taksiye ihtiyacım var'' adres verdi ve adresin bulunduğu yerde beklemeye başladım.

Aradan 10 dakika geçti, geçmedi iki kişi araca binerek ''Polis'' dedi. Ben de elimi direksiyona vurarak ''ben de memurum'' dedim. Bunu söylemem suç neye göre mi?

657 devlet memurluğu yasasında kar getirici işlerde bulunamam. Ben kar getirici işte bulundum çünkü;

   Maaşıma kadar cebimde 50 lira para vardı. Peki benim yaşama tutunmam en doğal hakkım değil mi?

Zaten param olsa geçinebilecek durumda olsam bu işe girmezdim.

Hiçbir zaman bedava para peşinde olmadım ne yazık ki o kadar üniversite, yüksek lisans yapan gençler işsiz. Arabam bağlandı 2.100 TL kadar trafik cezası 60 gün trafikten men edilerek günlüğü 10 TL den 600 TL otopark ücreti parası tahsil edilecek.Yani 5.000 liralık arabam için yaklaşık 3.000 lira ceza verildi.

Üzülüyorum benim gibi geçinmeye çalışanlar için yapılan hak mıdır? Anayasa insanların yaşaması toplumun ayakta durması içindir ölmesi için değil. Ben aç ölürsem kaç saniye memur açlıktan öldü diye gösterilecek? Ne cezayı ödeyebilecek, nede dayanabilecek bir gücüm kaldı ülkemizde birşeyler düzeliyor lüx araçların duble yollarda gitmesi gibi.

 
Toplam blog
: 83
: 5833
Kayıt tarihi
: 27.06.11
 
 

Manisa/ Soma Doğumluyum. Her ne kadar yazılar yazmayı bunları da paylaşmayı sevsem de bir gün yaz..