Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Kötü söz

Kötü söz
 

leitv.it


Ulan Nuri,
Sen benim babam mısın be!
Babam bile böyle şamar atmadı,
Babam bile bu kadar kalbimi kırmadı
Nuri iyi yapmadın
Buna kalleşlik derler,
Hem severler, hem adamı döverler, öyle mi.
 
Nuri sen benim kardeşim misin be,
Kimse bana kardeşimin verdiği öğütleri vermedi,
Aslında benim kardeşim değildi, ağabeyimdi o
Kimse senin gibi dövmedi.
 
Ulan Nuri, ne biçim adamsın be,
Hem içki içme diyorsun,
Hem kendin içiyorsun
Üstelik benim kadehimi de dolduruyorsun.
Ulan Nuri
Beni belli ki gizlice öldürüyorsun.
 
Kimse bu gölgeliklerden senin gibi geçmedi
Kimse böyle gizli, saklı gelmedi,
Ulan Nuri, sen Azrail misin be
Kimse gece yarısı,
Canımı almaya teşebbüs etmedi.
 
Şu işe bak
Güya en iyi arkadaşım,
Silahlarım, bütün pusatlarım sana teslim,
Dükkanın anahtarı  da sende,
Ölsem gitsem , dünya sana emanet
Ne biçim adamsın be
Biz kimseye güvenemiyecek miyiz?
 
Ne diyeyim sana:
Ben senin cinsine cibilliyetine…
 
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..