Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Köye Gittim

Köye Gittim
 

salih arıkan


Ne derler gelin ata binmiş ya nasip demişler. Bizimki de o hesap İzmirden otogara geldim Akhisar’a otobüsle geldim. Tiren saatleri maalesef gün içinde istediğim gibi değildi. Neyse Akhisar’a garaja geldim.

Hatalardan biri de önceden seyahati planlamamıştım. Aslında gerekli görüşmeleri ve abc planlarını yapmak gerekiyordu. Akhisar garajdan Sındırgı arabasına binip sarılar asfaltında indim. Sağ olsun Ersin akrabam ve köylüm görmeyen onunla Hoca beni taksiyle aldılar güzel bir yemek ve kahvede sohbet.

Hava koşulları bir gün önce iyice yapmış olduğu ve yollar ciddi anlamda bozulunca yaylaya giden olmadı. Neyse baktık olmayınca Akhisar’a giden bir Öğretmen arkadaşa takılıp akraba ziyareti ver elini İzmir. Bir de programda yaylada kalma yatma olmayınca zaten saat altı olmuştu. Ve Akhisar’a attım kendimi akraba ziyareti ve İzmir’e gece birde dâhil olma. Pazar günü bol bol uyku e birazcık yorulduk tabi.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..