Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kozmetik defterler

Kozmetik defterler
 

oje ve eyelinerla çizilmiş bir deneme


Selam,
Geçen gün banyoda annemin ojeleri gözüme çarptı genelde kırmızı ve sedefli pembe tonlarındaydılar. Neden onları hiç kullanmıyorum diye bir soru oluştu kafamda. Benim odada da biraz maviler vardı  Ben de hepsini alıp kullandım ama tırnaklarım için değil defterlerim için oldu bu kez.
 
Evet tüm bu eskizler, çizimler eyeliner, oje ve fondöten yoğunluklu kozmetik ürünleriyle oluştu.
 
Eğlenceliydi.... :)
 
Genelde oje fırçasıyla doku vermeye çalıştım artık hızlıca ne olduysa.... Doğrusu üzerinde çok çalışılmış eskizler değiller ama olsun ben yine de sevdim. Umarım siz de beğenirsiniz.
 
fazlası için: 
 
http://fashionletmefree.blogspot.com.tr/2015/08/kozmetik-defterler-cosmetic-notebooks.html
 
Toplam blog
: 9
: 203
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

Merhaba, Dünyadan gelen modayı, tasarımları ve fikirleri analiz edip bazı izlenimler çıkarmaya ça..