Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Kral Gargantuan_2

Kral Gargantuan_2
 

Kral Gargantuan


( İlk bölümde dediğim gibi sakın hikayede geçen ayrıntılara takılmayın tamamen eski dönemlerin ve şimdiki dönemimizin karışımı bir anlatım geçmektedir. ) Benden süülemesi anadın mı =)))

İlk Bölümden hatırlatma :

Yoldan Geçen adam: Ulen ben de seni adam sandıydım da sert görünüşüne aldanıp tırstım azcık gari. Ne gari mi dedim ben? Ulen kral beni de kendine benzettin ya helal olsun sana. Daha da bişey demiyom sene. Yüce Tanrım bana bişeyler oluyor Romalılıktan çıkmış gibi konuşuyorum. Heeey beni götürün buralardan dayanamıyoruuum. Hemen Witty City Taksi Durağını arayım da bana bi sarı taksi yollasınlaa hemencecik. Ne olamaz gene kral Gargantuan gibi konuştum. Bu adamın konuşma stiline ve iğrenç esprilerine dayanamayacağım kanımca.

Ve daha sonra yoldan geçen adam bir taksi çevirir kaçar gider oradan. Taksiyi çeviren adam oradan gideli yıllar olmuş ama taksi hala dönüyormuş. Neden mi? E neden olacak taksi çevirmiş ya ondan :)

Yeni Bölüm :

Neyse bizim Yoldan Geçen Adam döne dursun biz Kral Gargantuan'a dönelim. Kral Saray'a döner ve kapsında, babası elinde koca asası ile karşılar onu. Asayı da bu sırada yere sert bir şekilde vurmaktadır baba Kral.

Gargantuan : Selamun aleyküm buba. Nassın eyi misin gari ?

Baba Kral : Gel bakalım geel. Aleyküm selam. Nerelerdesin sen sabahtan beri ? Sarayı b*k götürüyor sen kıçını gezdiriyorsun. Sarayın 175. banyosunun su giderlerinde tıkanma var sabahtan beri yardımcılarım açmaya uğraşıp didiniyorlar. Sen ise gez bakalım. Elin bir iş tutmasın. Düşündüm taşındım uyuz gibi kaşındım ve şu karara vardım salak oğlum.

Gargantuan : Ne düşündün bubacım ? Çok saolasın gari beni de düşünürmüş canım bubam.

Baba Kral : Sus be ! Zevzekliğin lüzumu yok gari. Ne ! Gari mi ? Ulan salak oğlan beni de kendine benzettin hele. Bakıyorum da buraların bütün adetlerini ve şivesini öğrenmişsin sevgili salak oğlum. O şiveyi unutacaksın tamam mı ? Sen Romalısın ve Romalı öleceksin. Demiştim ya senin hakkında bir fikre vardım. Sana ben güvenmiyorum. Ben ölünce sen şerefimizin ve soyumusun devamını sürdüremzsin. Rezil edersin koca sarayı. Seni Kaportacı Sefil Genius Usta'nın yanına vereceğim. Orada zanaat öğreneceksin. Biliyorsun Zanaat Altın Bileziktir. E ben de altını çok severim. O zaman gideceksin.:))) Muhahahahaaa ( Kötü adam gülüşü ) Senin yerine Krallığa benden sonra, ablan Çeçilius'un nişanlısı Angutyus'u düşünüyorum. O senden daha cesaretli ve eli manyak silah tutuyor. Bir okla 22 kişiyi öldürebiliyor Cüneyt Arkınyus gibi. :)) Ama oku yayla değil eliyle atıyor. ( yalana bakar mısınız ? )

Kral Gargantuan : Ama bu haksızlık bubacım. Angutyus'dan daha iyi atıcıyım ben. Bana hiç şans vermiyon ki akidiş. Ben bunu kabul etmiyom buba.

Baba Kral : Ne ! Bana karşı mı geliyorsun oğlum ? Senin kafanı uçururum hiç acımam bunu bilesin. Angutyus dedim o kadar ! Laf ağızdan bir kere çıkar. Lan sen kendini ne sanıyosun sıpa ! Adam olaydın da Angutyus'u tercih ettirmeseydin bana. Şimdi derhal odana çıkıyorsun ve sana Pazartesiyus'a kadar müsaade. Seni işe veriyim de aklın başına gelsin. Bana da buba buba deyip durma kırarm o kalın kafanı.

Kral Gargantuan : İşe bak ya. Elin angutu geesin gelecekteki makamıma gözkoyuveesin. Ben bunu kabullenemem akidiş. Tez yok hemen kendime iyi bir silah eğitimcisi bulmam girek. Yoksa taht elden gidiyor len akidiş. göreceksin buba senin yüzünü kızartacağım utançtan gari. Sonra bana yalvaracaksın gel tahta otur die.

Baba Kral : Sen zaten benim yüzümü utançtan kızartıyorsun salak oğlan. Kursa filan gitmene gerek yok bunun için. Bense ne umutlarla senin doğduğuna sevinmiştim. Ama çıkan malzemeye bak. Şimdi derhal yukarı odana çık ! Defol !

Kral Gargantuan : Hüüüüüüüüü ! Bunu haketmedim ben bubaaa.

Kral Gargantuan babasının ona karşı yaptığı gurur incitici hakaretlere dayanamaz olur. Ve aklına hemen " Yoldan Geçen adam " gelir. İlk karşılaştıklarında onun Msn'ini alan ( ben size söylemedim bak onu atlamışım ) :)) Gargantuan ekleyerek onunla konuşmaya karar verir. Tahmin eder ki kendisine yardımcı olabilecek bir tanıdığı vardır onun. Çünkü " Yoldan Geçen Adam " çok çakal birine benziyordu ona göre. Kesin bir dayısı vardır biyerde tanıdık :))

Bu haftalık Bu Kadar :

Haftaya : " Kral Gargantuan Yoldan Geçen Adam ile anlaşabilecek mi ?

" Yoldan geçen Adam'ın savaş eğitimi verebilecek bir dayısı var mı biryerde araya sokacak ? "

" Kral Gargantuan Pazartesiyus ilk işine başlayacak mı ve ustası ona nasıl bir iş verecek ? "

" Kral Gargantuan'ın eli iş tutacak mı ? "

Hepsi Kral Gargantuan_3 'te haftaya. Aynı yerde buluşmak üzere hoşçakalın. . .


gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..