Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Kraldan çok kralcı kesilenler...

Kraldan çok kralcı kesilenler...
 

Resim:forum.donanimhaber.com


En garip ve ilginç bir tavır kraldan çok kralcı kesilmek. Sizin için öyle değilse bile ben üzülerek bu tür yaklaşımları kendine yakıştıranlara hayret esef ve ibretle bakıyorum. En eski zamanlardan beri var olan. İnsanın doğası ile ilintili bir kavram kraldan çok kralcı olmak. Ama arkadaşlar olmuyor. Ne demek blog yönetimine övgüler dizip, akıl vermeler. Blogta yer alan diğer blog yazarı arkadaşlara öğütler vermeler. Onlara kendi sanki çok iyi bir kalembazmışcasına nasıl yazması gerektiğini anlatanlar. Yok efendim yorum şöyle yazılmalıymış da, yorum yazana karşılık vermeliymiş de. Falan filan. Sana ne, size ne bana ne herkes istediği gibi ( saygısızlık yapmadan, kişilik haklarına saldırmadan, taciz etmeden, teşhir ve ifşa etmeden) yazabilmelidir. Yorumlara yanıt verip vermemek de yorum yapılana kalsa ne olur.

İki, üç yazı yazıp etrafına üç beş kralcı çığırtkanı toplayan iyi blog yazarı muhterem bir yazım ustası nasıl olabiliyor ben anlamış değilim.

Yönetim kadrosuna akıl veren akıldaneler önce kendilerine bir çeki düzen verseler daha iyi olur bence.

Kimse bu blog ortamını germeye, kendinde olmayan sıfatları başkalarında aramaya ve başkalarına akıl verme gayreti içinde olmasın.

Her taş yerinde ağırdır. Her blog yazarı arkadaşım kendi ağırlıklarının farkına varmalı, kraldan çok kralcı olanlara rağbet göstermemeli.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..