Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Kriz çorapları

Kriz çorapları
 

Geleceğimi düşünüyorum.

Hayallerimi nasıl gerçekleştireceğimi düşünürken takılıp kalıyorum.

Türkiye'de özellikle son zamanlarda gündemde olan küresel kriz, üniversite seçimimi zorlaştırdı.Türkiye'nin son hali ve işsizlik geleceğime dair düşüncelerimi yok etti.

Bu kriz sadece benim gibi geleceğinin temelini atacaklar için değil herkesi çileden çıkarmış durumda.

*

Geçen gün çarşının ortasında bir kalabalık gördüm.Merakla kalabalığa doğru gittim.2 kişi yerde poşetlerin içinde çorap satıyorlardı.Bir yandan ''Kriz bizi de vurdu.'', ''Kriz kurbanlarıyız.'' diye bağırıyorlardı.Ben de bir kriz mağduru olarak 6 tanesi 1 YTL olan çoraplardan 2-3 paket aldım.Kriz çorapları uğursuz geldi.Yolda giderken bütün çoraplar yerlere saçıldı.Bir adam ''Çoraplar uğursuz geldi galiba.'' dedi.Eee...Ne de olsa ''kriz çorapları'' bunlar.

*
Kriz hepimize uğursuzluk getirdi.Başımıza defolu çoraplar ördü.

ÖSS'ye giderken bu ''kriz çorapları''nı elden çıkarmam lazım sanırım...
 
Toplam blog
: 4
: 336
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

1991 doğumluyum. Konservatuvarda okuyorum. Boş bir kağıt ve kalem mutlu olmam için yeter…..