Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '11

 
Kategori
Magazin
 

Küçük sırlar...

Küçük sırlar...
 

Küçük sırlar da oynamak... 

Kocaman insanlara zor olsa gerek! 

Küçük küçük oyunlar oynamak (!) ne kadar zevkli olur ki oyuncu açısından? 

"Tut elimi duy sesimi belki zor olacak içimi yakacak.
Düşsen bile kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini" (dizi müziklerinden biri) 

Şu aralar "Rtük" hangi vazife ile iştigal ediyor ya da yangelip yatıyor mu bilemem de... Bu tür dizileri gözden kaçırıyor olmasını anlamak da tuhaf geliyor bana. 

Küçük Sırlar'da oynamaya çalışan onlarca genç, senaryoyu iyi okudu mu? 

Bu gençlerle biz aynı bu ülkede mi yaşıyoruz? 

"Sırlar" mektebinin derecesi neden hiç belirtilmez? 

Semti meçhulde olan "mektepte" katakulleden başka ders neden verilmez? 

Rtük'ün bu ve bunun gibi dizilere "el" koyup kaldırmaması nedendir? 

Bilmiyor anlamıyorum... 

"Küçük sırlar dizisi" ekrandan gelip geçerken aklımdan geçen de ağzımdan çıkıverdi! 

"Bu gençlere başbakanın adını sorsan bilmezler" dedim. 

 

 

Gülriz Yiğit 

 

 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..