Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Kullanıc Kodu Hatası

Kullanıc Kodu Hatası
 

Resim : www.thewallpapers.us/data/media/806/romantizm.JPG


Rüzgar, ellleri ile okşuyor boşlukları

Tılsımlı bir ürperti gibi sanki o kıpırtıları

Hayata baybay derken arkamda bıraktım o ufak krıntıları

Belki başkaları da arkamdan gele diye

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Güneşin ışıkları içeriye sızarken o tılsımlı perdenin altından

Adeta raks ediyor renkli bir müzik gibi

Sağa sola sürüklenmiş hayatımızdan geriye kalan

Sadece üzeri yıllardan ötürü tozlanmış bir yalan

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Şimdi gözlerim uzaklara bakarken sanki aldanmışım

Ben sanırdım ki herkese bir yandaşım

Sanırım yanıma uzak gözlüğümü almamışım

Dur nereye gidiyorsun bırakma beni ey yoldaşım
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Yalnızlığımı paylaşan şu yanımdaki kadife koltuk tek şahidim

Acılarımın savaşında ben kaybettim , kadife koltuk artık ben hayatta ölmeyen şehidim.

Kimseler paylaşmadı ki onun gibi herşeyimi

Acılar çekerek kaybettim güven denen tek değerli şeyimi.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Bazı dostlarım beni kullanmaya kalktılar ama başaramadılar

Sandılar ki emellerine ulaştılar

Sadece egolarına yaklaştılar

Allahtan kullanıcı kodumu değiştirdim de beni kullanamadılar.

( kabul ediyorum son satır çok iğrenç oldu.Pardon pardon !!! :)))) ) Alyoşa ablacım idare eder beni artık.Şiirime onay versin.Şiirime son darbeyi son satırımda vurdum.Ama son bitirişleri iyi yaptım he he he =)

gokhancenker@hotmai.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..