Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kültür Mantarı

Belki eskiden de vardı ama yaygınlaşması yeni.

Bilinen mantarı karşılıyor mu bilmem, sebze olarak görülüyor, bizim mantarımız sebze değildi.

Bilinen mantar kültür, bunun adı kültür.

Hani kültür mantarı çıktı ya artık dağlardan mantar toplamıyor muyuz?

Elbette ki hayır… Biraz bilinç arttı. Köydeysek filan. Parasız olması ama bunun fazla önemli olduğunu sanmıyorum; köyümün dağları, ben topladım.

Halen mantardan zehirlenip ölen var mı bilmiyorum, kültür mantarı insanları zehirlenip ölmekten kurtardı.

Bir de dağlarda yetişse iyi olurdu çünkü biz öylesine tutkunuz; bahçede ıspanak gibi ekince tadı olmuyor.

Oysa aslında tadı farklı değil yani…

Ben köy çocuğuyum bayağı köy mantarı yedim hiç de zehirlenmedim, bir de bu var.

Yüz kişi mantar yer, doksan dokuzuna bir şey olmaz, birisi ölür; hayat riske atmaya değer mi.

Köyümün dağlarından topladım derim kim bilecek!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..