Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Küresel sitelere küresel öneriler hazırlıyorum!

Üyesi olduğum ve paylaşımda bulunup yüklüce de yorumlaştığım iki güzide paylaşım sitesindeki yeniliklerde tuzumuz, yağımız olmalı diye düşünüyorum! 

Buna hazırlanıyorum! 

Ne önerilerim var bir bilseniz! 

Bir yıldır öneri biriktirdim! 

Bunları bir kitapta bastırıp yönetim merkezlerine göndermeyi düşünüyorum! 

Varsın çatlak desinler! 

O çatlaktan beyin fışkırıyor beyin! 

Etna sıfır kalır! 

Milliyet Blog'u adam ettim sonunda! 

"Risale-i Milliyet Blog" adında bir kitapçık bastırdım editörlere gönderdim! 

Teşekkür ettiler ! 

Dedim ya; bundan sonra küresel sitelere küresel tavsiyelerde bulunacağım! 

 

Facebook ve Twetter önerilerimle çağ atlayacak! 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..