Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Sinema
 

Kurtlar Vadisi Filistin

Kurtlar Vadisi Filistin
 

Oğlum yıllardır müzik piyasasında. Birçok projenin altına imza attı. Şirket kurup, iyi bir stüdyo açmıştık. İki yıl zar zor gitti işler. Olmadı...Tasfiye edip, kapattık şirketi, dört yıl önce...  

Oğlumun son işi, Pana film şirketinin yaptığı, Kurtlar Vadisi Filistin filminin müziği. Aylardır süren çalışmaları bitti…  

28 Ocak’ta vizyona girecek filmin yapımcılığını üstlenen Pana Film, "Galalar kutlama amacıyla düzenlenir, bu film ise büyük bir dramı anlatıyor" gerekçesiyle gala yapmama kararı aldı. Bugün filmde emeği geçenler Kurtlar Vadisi Filistin’i izleyecek.


Filmin konusu, Gazze’ye insani yardım malzemeleri götürmeye çalışan gemilere yapılan kanlı baskın üzerine, Polat Alemdar ve arkadaşları Filistin’e gitmiştir. Yapılacaklar bellidir: Bu baskının askeri planlayıcısı ve yürütücüsü olan İsrailli komutan ele geçirilmelidir.

Filistinlilerle kurulan ilk temaslar sayesinde hedefine adım adım yaklaşmaya çalışan Polat Alemdar’ı bazı sürprizler beklemektedir. Hedeflerindeki kişi olan Moşe Ben Eliezer’in kural tanımaz gaddarlığı ve teknolojik imkânları işleri zorlaştırmaktadır. Polat, Moşe’ye ulaşmaya çalışırken, Filistin’de masum insanların nasıl öldürüldüklerini görür. Moşe, köyleri yıkmakta, çocukları öldürmekte ve Polat’a yardım eden herkesi hapse atmaktadır. Ancak teknolojik imkânlar ve kural tanımazlık, Moşe’yi kurtarmaya yetmeyecektir.  

Sinema severlere iyi seyirler…

 

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..