Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '21

 
Kategori
Siyaset
 

Kurulu Düzeni Bozma!

Facebook sayfamda kendi görüş ve fikirlerimi kısa paragraflar halinde paylaşıyordum. Sayfa arkadaşlarım okusunlar diye.

Yine bir paylaşım yaptım. Diyanet İşleri Başkanlığı'nın genel bütçeli daireler kapsamından çıkarılarak özerk bir yapılandırma yapılması gerektiğini belirttim. Her inancın bu yapılandırmada temsil edilmesinin daha uygun olacağını belirttim.

Sayfa arkadaşım benden takriben on yaş büyük işçi emeklisi köyümün insanı yorum yapmış.Kendi fikrini bir iki cümle ile yazmış. En son cümlesi şöyleydi;'kurulu düzeni bozma müdür'. Ben de düşündüm, yazılarımdan rahatsızlık verdiğimi anladım, Facebook sayfamda böyle radikal fikirlerimi yazmamaya karar verdim.

'Sen yanmasan ben yanmasam nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa'. Nazım Hikmet böyle yazmış. 'yanmasam' kelimesi yerine 'yazmasam' kelimesini koysam, cevap versem haklı olurum diye düşünüyorum. Lisans eğitimim sonrası da iş hayatımda çok yönlü okumaya devam ettim. Kitap okuma alışkanlığım var. Hala elimde okunmakta olan bir kitap var. Tabi daha ağır oluyor yaş gereği.

Blog yazılarımız editör onayından geçiyor. Haliyle belirlenmiş yazı kurallarını göz önünde bulunduruyorum. Zaten okur seviyem de birtürlü arzu ettiğim sayıya ulaşmadı. Yine de ara ara olsa da yazmaktan haz duyuyorum.

İyi günler dileğimle.

İsmail Kaya

Düzce 25.02.2021

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..