Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kuşburnu bitki çayının faydaları

Kuşburnu bitki çayının faydaları
 

Kuşburnu marmelattı yapmıştım birazını da kuruttum

Kaynatıp içerken aklıma geldi.

Kuş burnu çayı daha çok, eski başbakanımız Tansu Çiller ile gündeme geldi.

Tansu Çiller güzelliğini zindeliğini kuşburnu çayına borçlu olduğunu söylemişti

Gerçekten onun sözlerine katılıyorum.

Bazı faydalarını da okumuştum sizlerle paylaşmak istiyorum

Bulaşıcı hastalıklara, soğuk algınlığına, vücudun hastalıklara karşı direncini artırma gibi özeliği oldunu da biliyoruz.

Çok vitamin zenginliği ile de gözlerin dostu.

Anlatmakla bitmeyen faydaları evimizden eksik etmediğimiz bir bitki kuşburnu.

 
Toplam blog
: 56
: 2141
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

Ben ev hanımıyım. 44 yaşında 22 yıllık evliyim. İki oğlum var. Zonguldak doğumluyum. Orta ve lisede ..