Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Sigarayı bırakma kampanyası

Sigarayı bırakma kampanyası
 

Yıllardır içimize çektiğimiz zehirden kurtulmak için.

Devlet bütün kapalı mekanlarda sigara yasası başlatmıştır.

Kamu hizmet binaları, koridorları dahil olmak üzere.

Her türlü eğitim, sağlık, ticaret, sosyal, kültürel, spor ve eğlence yerlerinin kapalı alanlarında sigara içilemeyecek olması, vatandaşları biraz sigarayı azaltmalarına yararlı olduğu düşünüyorum. Hazır yasaklar başlamış ken sigara bırak kampanyasına .

Duyarlı kararlı vatandaşları kampanyaya bekliyorum
Her yıl sağlık, bakanlığı tarafından sigara bırakma kampanyası başlar.

Sigarayı bırakmaya meilli arkadaşlar.. İçinize çektiğiniz zehirden ve de daha sağlıklı yaşamanız açışından Sigarayı bırakma kampanyasına katılmanızı arzu ediyorum .

 
Toplam blog
: 56
: 2141
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

Ben ev hanımıyım. 44 yaşında 22 yıllık evliyim. İki oğlum var. Zonguldak doğumluyum. Orta ve lisede ..