Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '15

 
Kategori
İnançlar
 

Kutsal topraklara yolculuk başlıyor (1)

Kutsal topraklara yolculuk başlıyor (1)
 

Bir kez gidene bin kez özlem


Karneleri dağıttık.. hayırlısı ile bir dönemi daha bitirdik şüküler olsun..

Şimdi kutsal topraklara doğru yolculuk başlıyor.. Geçen yıl da aynı tarihde, ümre yolcusuydum..

Kabem , Gül Medinem, Cennetül Baki.. burnumda tütüyor.. gitmeyene bir kez özlem ise, gidene bin kez özlemişmiş bunu anladım..

Rabbim hayırlısı ile nasip etsin.. 

Bu sefer kızımla birlikte gidiyoruz.. geçen sefer ailecek gitmiştik.. 

Önce Allah'a, sonra  kendimize amanetiz.. ve ümre hocmıza..

Tarifi olmayan bir mutluluk ,insanın asıl ait olduğu yere gitmesi..

Heycanlıyım, beytaullahı göreceğim için, heyecanlıyım Resulullah Efendim (as)'ın yanına gideceğim için.. Ve.. Cennetül Baki'ye kavuşacağım için..

İnşaAllah gitmek isteyen herkese nasip olsun..

Ailem, dostlarım.. tüm mümin kardeşlerim duamda.

Gidip de dönmek nasip olursa..  notlarımı da paylaşacağım inşaAllah..

 

 

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..