Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
Anılar
 

Latife Hanım Köşkü ve ben

Latife Hanım Köşkü ve ben
 

LATİFE HANIM KÖŞKÜ


Herkese nasip olmayacak Latife Hanım Köşkü'nde okudum ben. Bakın köşke hangi ilkleri ve neleri yaşadım.

İlk Atatürk'ü o köşkte hissettim.

İlk ön dişlerimi o köşkün merdivenlerinde kırdım.

İlk o köşkte ağırlıklı fende okumaya başladım.

İlk aşkımla o köşkün merdivenlerinde karşılaştım.

İlk Hilmi Bey'den sıfırı o köşkte aldım.

İlk defa saçımda kırmızı toka var diye Kemal Bey tarafından o köşkte sözlüye kaldırıldım.

İlk coğrafya dersini o köşkte sevmeyi öğrendim.

İlk turizm hocamla o köşkte kapıştım. Ve ben başarılı ben hayatımda ilk defa turizmden bütünlemeye kaldım.

İlk unutamadığım sevgileri o köşkte öğrendim.

İlk genç kızlığa adımımı o köşkte attım.

İlk defa yanımdaki bir arkadaşım sarılık diğeride kızamık o köşkte oldu.

İlk defa su çiçeğini o köşkte çıkardım ben.

İlk defa Alev Hanım sayesinde o köşkte iyi kompozisyon yazmayı öğrendim.

İlk defa tarihle o köşkte buluştum ben.

O köşkte okuyarak ODTÜ'yü kazandım ben.

O Köşkte hayatı tanıdım ben.

O Köşkte arkadaşlığı dostluğu öğrendim.

Çok uğurlu geldi çok.

Huzur içinde yat Ulu Önderimiz

Huzur içinde yat Latife Hanım

Huzur içinde yat kurucumuz Bahattin Tatış.

Tüm arkadaşlarıma sevgilerimle.


 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..