Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '13

 
Kategori
Tiyatro
 

Levent Kırca'nın yeni dümenleri..

Levent Kırca'nın yeni dümenleri..
 

Adını meclis'e kadar taşıdın ya..

Allam ettin kallam ettin sonunda meclisten de adını duyurdun ya Levent Kırca bravo sana..

'Bana birşey olursa sorumlusu Başbakan Erdoğan dır' diye de tavrını koydun ya helal sana..

Akıllı olup olmadığın hakkında yorum yapacak kadar donanıma sahip değilim ama zeki adama benziyorsun vesselem..

Erdoğan grup toplantısında üstü kapalı Levent Kırca'yı eleştir miş.

Erdoğan; "Gezi Parkı eylemleri için 'İstanbul kurtarılmıştır' sözlerini kullanan Kırca için tüm hukuk yollarını çalıştıracağız, bunun hesabını vermesi lazım" demiş..

İyi de demiş..

Kırca; 'Başıma bir şey gelirse devrimci arkadaşlarım yollarına devam etsinler' demeyi de ihmal etmedi..

İlahi Levent Kırca devrim lideri mi sanıyorsun kendini acaba?

Bi 'evet' dediğini duyabilsem..

Sahi bu aralar neler oluyor Levent Kırca'ya böyle?

Bi gün bakıyosunuz absürt absürt sözlerle gündeme geliyor..

Bi başka gün, bakmışsınız Cem Yılmaz ile söz düellosuna giriyor..

Şimdi de Başbakan'la atışıyor..

Dedim ya zeki adamdır diye..

Sanat anlamında iyice sıfırlanan Kırca zigzak çıkışlar yaparak kendisini gündemde tutmasını iyi beceriyor.

Gündemde tuttu kendini, turneler yaparak oyunlar sahneledi ve sahnelemeye de devam ediyor.

Dedim ya zeki adam..

Şimdi de Erdoğan ile tekrar gündeme gelerek yurt dışı turnelerine hazırlanırsa şaşırmayın..

Yahu be Levent Kırca..

Ne işin var senin özel bir televizyon kanalında yönetim kurulu başkanlığı görevinde?

Tiyatronu yap.

Yeni öğrenciler yetiştir..

Televizyonculuğu da televizyoncular yapsın..

Ayip valla Kırca..

Zamanında paraya tamah etmeyip, 'o televizyon kanalı benim bu televizyon kanalı da benim' demeyip biraz tiyatro ile ilgilenseydin bu durumlara düşmezdin diye düşünuyorum..

Evet bir sanatçı için yaşadıkların bir durum dur.

Hiç bir şeyin geçi olmaz denir..

Bir an önce tiyatro okulu açmalısın Müjdat Gezen gibi..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..