Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

20 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Lider Fenerbahçe

Lider Fenerbahçe
 

Lider Fenerbahçe


Koskaca bir ilk yarıyı geride bıraktık. Şuan karşımda Süper ligin puan durumu var ve lider Fenerbahçe… Yarın oynanan maçları seyretmiyeceğim ve puan tablosuna bakmayacağım. Benim gözümde bu takım bu durumda buralara kadar gelerek liderliği zaten hak etmiştir.

Olaylı bir Konya spor maçı seyrettik diyor herkes. Soruyorum sizlere Fenerbahçe’nin olaysız maçı var mı? Fenerbahçe’nin olduğu her yerde olay vardır, sansasyon vardır.

Fenerbahçe’liler için kabus gibi bir ilk yarı geçirdik. Ne Avrupa’da nede Türkiye’de bir tane güzel oynadığımız maç yok. Hep kazandık ama kazanırken de hep mutsuzduk. İstediğimiz hakim futbolu oynamıyordu takımımız. Fenerbahçe’nin formasının bile Türkiye ligini kaçıncı sırada bitireceğine şahit olduk. Fakat Avrupa öyle değildi. Biz takımımızı affettik ama onlar affetmedi ve bizi Türkiye’ye eli boş gönderdiler.

Önder golü elle attı ya da atmadı. Hakem golü verdi. Anelka’da elle atmıştı. Bu sezon Baros’da elle attı, Servet’te elle attı. Porto yenilgimizde de elle oynama vardı. Daha kim bilir kaç kişi var elle atan… Sonuç hakemler sahada kararını veriyor topu tribünlere atıyor.

Fenerbahçe’den iyi bir futbol beklemiyordum zaten. Sezon sonuna kadar kötü bir futbol oynayan takım değişip iyi oynayacak hali yoktu ya!!!

Fenerbahçe’den sadece galibiyet bekliyordum, üç puan bekliyordum. Onlarda son dakikaya kadar koşarak bu galibiyeti alarak ligi iyi bir seviyede bitirmemizi sağladılar. Hepsine helal hoş olsun.

Fenerbahçe’nin son on yıldır en kötü performansı sergilediğini tüm spor kamuoyu kabul ediyor. Bu kadar kötü bir performansla ligi burada bitirmesi bence alkışlanması gereken bir gerçek.

Aragones takviyelerin takıma faydalı olmayacağına inandığını söylüyor. Bunların örnekleri de var elimizde diyor. Haksız değil haklı. Fakat şu da bir gerçek ki Fenerbahçe’nin ikinci yarı oynayacağı deplasman maçları daha zor olacak. Bu takımla bu performansı ikinci kez denemek çılgınlık olur. Gelecek futbolcular en azından diğerlerini teleşa düşürüp daha çok çalışmalarını sağlayabilir. Sakatlıklar zaten yeteri kadar belimizi büktü. İkinci yarıda sakatlıklara yenilmememiz gerektiğine inanıyorum. Laf olsun diye değil iyi olsun diye transfer yapılırsa bu kadro daha iyi hale gelebilir.

Yarın ki derbiden bir beraberlik bekliyorum. Beşiktaş yenilgi hakkını fazlasıyla kullandı ve yenilgiyi kabul etmiyeceklerdir. Galatasaray’da temkinli oynamak zorunda ikinci derbiyi de kaybetmek istemezler. Beşiktaş sürpriz bile yapabilir. Fakat yapmasa bizim için daha iyi. Sivas’ta Gençlerbirliği’ne takıldı mı …Oh ne ala…
Trabzon Es Es’i büyük bir ihtimal yener. Yılbaşı denk gelmese Trabzon’u da yenerek ligi lider bitirmek hayal bile değildi… Fakat olmadı... Fakat hâlâ bir ihtimal var...

Tüm spor kamuoyunun yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım…

Murat GÜLCEK - 20.12.2008

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..