Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '18

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Lokantalarda Yaşadığım Sıkıntılar

Lokantalarda Yaşadığım Sıkıntılar
 

Salih ARIKAN


Bir lokantaya gidiyorum tabaklar dümdüz. Hâlbuki görmeyenlere talepleri halinde çukur tabaklar getirseler ne güzel olur. Lokantaların tümünün sitesi olsa oralarda yemeklerin resimleri de betimlense ve yemek listeleri internet sitelerinde de olsa. Lokantaya vardığımda kabartma listeler olsa. Ben gönlümce listelere baksam ve o listelerden yemeğimi söylesem. Benden izin almadan ayranımı suyumu açmasalar. Yâ  da ayranınızı ve suyunuzu açtım deseler. Tabakların yâ da masadakilerin yerini gelip gidip değiştirmeseler yâ da değiştirince söyleseler. Masada bir şey arayınca vermeye kalkmasalar da yerini gösterseler hocam sen söyle biz sana veririz demeseler. Yemeğimizi yediğimiz zaman hesabınız ödendi demeseler. Bazen birisinin iyiliği tutuyor ve hesabı ödüyor. Hâlbuki bana sorabilir. Bazen ufak tefek tatsızlıklar olsa da halkımız iyi niyetli konuşarak olayları çözmeye çalışıyoruz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..