Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Mağrur...

Mağrur...
 

"hem cisimsizsin hemde isimsiz"


MAĞRUR

Aşkın farklı bir yerindeyim ben

Gözümde yoksun cisimsizsin

Dön desen bile çağıramam seni

Aklımda hanidir isimsizsin

Hatırlamıyorum ki ne yüzünü ne beni sevindiren o sesini

Sıcakcık yatağımı kar bastı ama istemiyorum o ılık nefesini

Ben kendi kendime de büyürüm

Tamam belki biraz üşürüm

Olsun önemli değil yaşar gibi yapar öldüğümü de görürüm

İçim kırık dökük ama kalbim hale mağrur

Adım gibi eminim ki sen O’na da yalan söylüyorsundur

Aşk sonradan öğrenilmiyor

Yürekte varsa vardır seven belli eder kendini

Başı dik ayakta durur!!!

Seven belli eder kendini başı dik ayakta durur!!!!

 
Toplam blog
: 48
: 2363
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

1982 Ankara doğumluyum.  Hayatta farklı pencereden bakan ve hayattı seven biriyim. Yalanda dola..