Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Mahşere Bıraktım

Mahşere   Bıraktım
 

internetten alıntı...şiire çok uygun değil mi...:))


Envanterini çıkardım  yaşamımın  bugün,

Borçları topladım;  yazmaya en baştan başladım.

Sonra da, alacaklarımı sıraladım alt alta,

Birgün öderim deyip, kenarda sakladıklarımı unutmadım...    

 

Alın terini, gözyaşlarını tarttım, kendimce,

Kahkaha ve tebessümleri,  topladım diğer köşede,

Sıra geldi, yakın vuruşların sızılı hesabına,

Canımın yandığı, can yaktığım yürek yangınına...

 

Topladım, çıkardım, böldüm,  çarptım,

Çıkamadım velhasıl içinden... Sonra  anımsadım,

Hesabım zayıftı öteden beri;  tökezlemem hep bu yüzdendi !

Anladım boşuna bu uğraş,  yırttım mazi çetelemi,

Düşündüm;  doğrusu ,   hesap kesimini mahşere bırakmamdı...

                                                                                Aynur Büyükeşmeli  

                                                                        Emekli Türkçe  Öğretmeni

 

 

 

 

 

                                                           

 

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..