Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Majestelerinin patatesleri :)

Majestelerinin patatesleri :)
 

Kralımızın yani :)

Blog kralımız :)

Majestelerimiz :)

Ulu Manitumuz :)

Ahmet Balcı'mız :)

Geçenki risalesinde kimseciklerin rahmetli anneciği gibi patates kızartamadığını buyurdular :)

''Kimsecikler '' lafıyla bahsedilen aziz ve muhretem yenkelerimizdi tabii ki :)

Gayrısına teferruat nazarıyla baktım bilahare :)

Hey Allahım :)

Yüceler yücesi Rabbim :)

Koskoca majestemiz, elleri öpülesi anneciği gibi patates kızartamıyorlar deyu ahu yenkelerimize laf ediyor : )

Patatese mana buluyorlarmış :)

Havasına...

Suyuna...

Taşına...

Toprağına :)

Patatesin yani :)

''Ben çok mızmızım'' demiyor tabe :)

''Huysuzum'' da demiyor :)

Majeste olduğundan herhal :)

Her biri afet-i devran aziz ve muhterem yenkelerimize kusur buluyor :)

Olmuyormuşmuş :)

Yapamıyorlarmışmış :)

Kızartamıyorlarmışmış :)

Beceremiyorlarmışmış :)

Mış mış da mışmış :)

Canım sıkıldı :)

Sinirlendim :)

Geçmedi sinirim :)

Tepem attı :)

''Majeste neyim dinlemem'' deyu hücreye atasım geldi fena halde üstelik :)

''Allah yarattı'' demeden hemi de :)

Günde beş posta kızarmış patatesden başka tayın da olmayacak istihkakında :)

Damla aslan sütü de içemeyecek :)

Bakem daha çıtı çıkıyor mu :)

Daha o hurilere naz yapıyor mu :)

Huysuzluk ediyor mu :)

Yeşil gözlerinden damla yaş akıtıyor mu daha :)

Çok kızdım çok!

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..