Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

Maksat muhabbet olsun!

Geçenlerde binamızda oturan bir delikanlı kapımı çalmış bodrum katında bir odayı kullanmak için izin istemişti!
Resim atölyesi yapacakmış!
Olur tabi dedim, neden olmasın?
Masa tenisi tertibatı kurmayı düşünüyordum ama neyse, keyfine bak sen!
Tamam sizin öneriniz daha iyi, vazgeçtim ben!
Çünkü birkaç fırça darbesinden sonra sıkılıyor insan!
Gazete okumak ya da televizyon seyretmekse bir yere kadar!
Onlarca kitaplar devirsen bile farketmiyor!
Sonuç; içe kapanıklık, durgunluk, asosyallik….
Dışa açılmak lazım biraz!

O halde sıkı dur!!

Atölyenin hasını inşa edeceğim sana!

Hadi ya!
Valla!

Blog yazarlığı yapıyorum ben!
Sana da şiddetle tavsiye ediyorum!

Almayayım sağol, birileri için ne diye kafa patlatayım ki!
Yok yok, birileri için değil kendin için!
Nassı yani!
Biraz heyecan olsun istiyorsan tabii!

İstemem mi, ama nasıl?

Ama olayların içine dalmak lazım!
Dalarım!!

Bir takılsan gerisi gelir!
Kıyısından köşesinden ilgilenirsin mutlaka!
Yani davetiye neyim gerektirmez!
Bir alıştın mı tutabilene aşk olsun!
Sayfanı sık kullanılanlara eklersin ertesi gün!

Arada bir de yorum attırıverecen haa unutma!
Ama ille de yüreğine sağlık ya da iyi ki varsın türünde olmalı!

Maksat çıngar çıkmasın!

Kavga gibi mi?
Pek sayılmaz, heyecan kasırgası diyelim en iyisi!

Tam benlik!

Ben çalan kapı'ya bakamıyorum, sen ne diyorsun?
O derece diyorsun yani!!

Ama tartışmalar yazılar ile değil, daha çok yorum trafiği ile alakalı!
Bir kıvılcım yetiyor ortalığın toz duman olmasına!
Ve sayfa bir anda stres atma mekanına dönüşüyor, bir eksiği, nargile yok!
Gladyatörler sahada tribünler ayakta!
Nefesler tutuluyor skor bekleniyor!

Ama ne mümkün!

"Yenilen pehlivan güreşe doymazmış"derler ya!!
Anında bir ateş topu daha görünüyor karşıdan!
Merak ediyorsun bakalım kimin elinde patlayacak diye!!

Tıkla babam tıkla!

Abi bağışla ama valla anlamadım!

Bekle iki dakka, lap topu alıp geleyim hemen!
Anaaa, abuuu!
Peki bu laflar karşılıksız kalacak mı, yoksa ağzının payını alacak mı?

Dedim ya!
Asss sonra!

Böyle yorum mu olur yahu falan deme sakın ha!
Cin olmadan şeytan çarpmak yok öyle!

Maksat muhabbet olsun!

Yapma be abi, hayat zaten yeterince gergin, bir de burada kasamam kendimi!
Ne diyon, odayı veriyon mu?

Yaw bi dur hemen pes etme!
Stres atma yerimiz burası!
Bir de teras katımız var bizim! Dünyaya açılan asıl pencere orası!!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..