Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Mantarlı & dereotlu pilav.

Mantarlı & dereotlu pilav.
 

Herkese merhabalar,

Bu h.sonu iftara gelen misafirlerimiz için pilav olarak bunu seçtim.. Lezzeti gerçekten çok güzel oldu denemenizi tavsiye ederim. İftar sofrası ve diğer seçenekleri için siteme bakabilirsiniz. Ben pilavı 1'e 1, 5 ölçüyle yapıyorum. Siz gelen kişilere göre arttırabilirsiniz.


Malzemeler

* 2 su bardağı pirinç
* 3 bardak sıcak su
*1 kutu mantar
*biraz dereotu

Yapılışı

Mantarları yıkayıp haşlayın. Pirinçi sıcak ve tuzlu suda beklettikten sonra iyicene yıkayın. Pilav tenceresine yağı koyup pirinçleri kavurun, sonra buna haşlanmış, doğranmış mantarları ekleyin ve biraz daha kavurun. 3 bardak sıcak suyu ilave edip kısık ateşte pişirin. İnemsine yakın dereotunu ekleyin.

Afiyet olsun
aslı durkut

 
Toplam blog
: 42
: 1952
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Pastacılıkla ilgili çeşitli kurslara katıldım ve sertifikalar ..