Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '14

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Marmara denizi Tekirdağ Balıkçı Barınağı

Marmara denizi Tekirdağ  Balıkçı Barınağı
 

Tekirdağ Balıkçı Barınağı


Yeni tekne yapma hayali parasal nedenlerden dolayı ertelenmek zorunda kaldı. Ben de Devekuşu nda bazı değişiklikler yaparak Marmara Denizinde yolculuğuma devem kararı aldım.

Bu yıl da çıkış noktam Tekirdağ. Ancak bu sefer Çanakkale'ye değil, İstanbul'a doğru.

 Detayları için; http://www.ismailoruc.org/2013/04/tekirdag-ve-tekirdag-balkc-barnag.html 

23 Nisan 2013 Salı Sabahı bağlı olduğum yerde armamı kontrol ettim. Istralya ve carmıhları sıktım. Arkada her şeye rağmen olarak hazırladığım iki boş halatı gererek şimdilik arma işimi hallettim. Dün Birol beyin getirdiği kum torbalarını Kemalle birlikte rıhtıma getirmiştik. Yaklaşık 60 kg kum torbalarını Caner'in getirdiği küçük torbalarla da dengeleyerek başaltına yerleştirdim. Devekuşu nun burnu biraz da olsa suya gömüldü.

Birlikte İstanbul'a doğru devam edeceğiz.

 

 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..