Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Martı'nın kolu kanadı...

Martı'nın kolu kanadı...
 

Bir martı kanatlarını açtı/Çıktı baktı gökyüzüne/Oradan aşağıya nazar eyledi/Anlattı bir şeyler söyledi/Eyitti, bakalım ne dedi:“Hey güzel Allahım ,


Bir Martı kanatlarını açtı
Çıktı baktı gökyüzüne
Oradan aşağıya nazar eyledi
Anlattı bir şeyler söyledi
Eyitti, bakalım ne dedi:
“Hey güzel Allahım ,
İki güzel kuştan halkettin beni
Sonunda bir yumurtadan çıkarttın,
Çıkarttın da göklere saldın…
İşte her tarafım ak sakallarla dolu
Pamuk yığınları gibiyim
Kanatlarım alır götürür beni
Hiç sevmedim sevgilimi
Uçtum durdum bütün bir ömür boyu
Bir tek balık için, karın doyurmak için
Niçin, niçin, niçin.. diye sordum
Bütün balıkçılara sordum durdum
Kimselerden, ne bir ses ne bir nefes
Herkes, “hadi işine bak, dediler
Bana geldiğim yeri gösterdiler
İşte o kayaların tepesinde
İstesem de istemesem de
Hep beynimde bir soruyla yaşadım
Kime sorduysam cevap alamadım
Niçin Allahım niçin?
Bir martı doğar, Allah için
Nedir derdi, nereden geldi
Nereye  uçup , nereye gitti…”

Böyle uçup duruyorum
Hep kendi kendime soruyorum
Niçin, Allahım niçin?
Niçin martılar garip uçarlar
Bir küçücük balık için
Bütün bunlar onun için mi
Yoksa sır başka, sır sende
Kanatlar bende mi?

Bir gün bende orada
Tepelerin en yükseğinde
Yer alacağım,
Ve martıların Allahına soracağım...
Niçin Tanrım niçin
Martılar dünyaya gelirler
Soru sormak için?

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..