Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '17

 
Kategori
Deneme
 

Masa kadını

Küçük bir kız çocuğuyum. Babamın etrafında fır dönüyorum. Onu o kadar çok seviyorum ki…

Sevildiğimi de hissediyorum. Şükürler olsun. Bu sevgi ve onay hiç bitmesin derken; bir yandan onun erkek gibi kızı oluyorum, erkek çocuklarını dövüyorum; diğer yandan keyifli içki masalarında ona eşlik ediyorum dans ederek, şarkı söyleyerek ve de onun okuduğu şiirlere ses oluyorum onu dinleyerek.

Daha neler neler…Sonra oluyorum annemin gözünde tam bir “ masa kadını “. Erkek gibi rakı içerek, dansöz gibi raks ederek, keyifle şarkı söyleyerek ve de kadın gibi cilve yaparak… Övgü mü yergi mi olduğunu hiç ama hiç anlamayarak.

Bugün ise; gönlümün aktığı ve bedenimin uyandığı bir erkeğin “ Dans edelim mi? “ teklifine  “ istemiyorum “ diyerek; bu” masa kadını” rolümün neresindeyim? Bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..