Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '15

 
Kategori
Magazin
 

Mavi gece'de Gökhan Mumcu’nun eşi ile başı dertte.

Mavi gece'de Gökhan Mumcu’nun eşi ile başı dertte.
 

GÖKHAN MUMCU


Gökhan Mumcu, yakışıklı, nazik, düşünceli ve iyi bir oyuncu.

Hatırşinas kişiliği var. Her karşılaştığınızda hatırınızı soran bir genç adam. Bu günlerde de oldukça heyecanlı. Baba olacak. Güzel eşiyle yavrularına kavuşmak için gün sayıyorlar.

İşleri de çok yoğun. Yeni birçok projelerinde karar arifesinde.

Benim bildiğim yeni sezonla yeni bir dizinin olacağı.

Mavi Gece sinema filmi yeni bitti. Mavi Gece’de Gökhan Mumcu bir doktoru canlandırdı.

Bir aya yakın süren film çalışmalarında sette herkesin sevdiği, sohbet ettiği biriydi Gökhan Mumcu. Onu daha yakından tanımak istedim.

“Sevgili Gökhan bize kendini anlatır mısın?”

GM- 1975 Almanya doğumluyum. Aslen Malatya'lıyım. Öğrenim hayatım İzmir’de gerçekleşti. Okuldan mezun olunca İstanbul'a taşınarak profesyonel iş hayatıma giriş yaptım. Keman sanatçısı olan Eşim Ceren Aksan Mumcu ile 2011 de evlendik. İlk oynadığım dizi yayınlandığı dönemin fenomen dizisi Kara Melek’tir. Birçok  reklam filmi ve dizi filmlerin ardından 2008 yılında vizyona giren ilk sinema filmim Miras'la sinemanın büyüsüyle tanışmış oldum. Sırasıyla Mahpeyker Kösem Sulatan 2010, Kaos Örümcek Ağı 2012, Sevgi Taşı 2014 son olarak vizyonunu beklediğimiz Mavi Gece 2015 filmi ile sinema kariyerime 5.ci filmle devam ediyorum.

“Ben bunu oynamak istiyorum dediğin bir tipleme var mı?”

GM - bugüne kadar birçok karakteri canlandırma şansım oldu ama psikopat bir karakteri canlandırmak isterdim,

“Birçok yerde oynadın, şimdiye kadar hangi rolü kendine çok yakıştırdın yâda daha severek oynadın?”

GM - Sevgili yönetmenim Ceylan Ede'yle çektiğimiz Ateş ve Barut dizisinde canlandırdığım Komiser Ateş karakteri hep aklımda kalmıştır. Yarım kalmış bir dizi olduğundan olsa gerek.

“Herkesin en büyük hayali, projeleri vardır, senin hayalin ne?”

GM- Uzun zamandır hayalim kendi yönetmenliğini yapacağım filmi çekmek. Bir tane daha var aslında içerisi benim tasarımlarımla bezenmiş, her odası farklı tasarlanmış bir otel açmak.

“Son olarak neler söylemek istersin?”

GM - Mavi Gece filmimiz sayesinde sizi daha fazla tanıma fırsatı bulmuş olduğumuz için çok mutluyum, kadının içinden erkeği, erkeğin içinden kadını anlatan filmimiz eylül ayında vizyona girmesi düşünülüyor. Gişesinin bol olmasını diliyorum. 

Son olarak tüm İslam dünyasının Ramazan bayramını şimdiden kutlarım.

Teşekkürler ederim Gökhan Mumcu.

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....