Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Magazin
 

Beni unutma dizisi. Yine benzer senaryo...

Beni unutma dizisi. Yine benzer senaryo...
 

Zuhal Olcay sevdiğim ve sanatına duyduğu saygıdan ötürü takdir ettiğim bir aktristtir. Uğur Polat'ta öyle. TRT 'ye dizi çektiklerini duyunca izlemek istedim. Eser Perihan Mağden'in. Ama program bilgisi mevcut olmadığından ancak bu gece 5. bölümde yakaladım. BENİ UNUTMA dizinin adı. Sezen Aksu'nun aynı isimde ki şarkısını da çok güzel yorumlamış Zuhal Olcay. Duyunca daha da bir yerleştim koltuğa.

Zuhal Olcay (Peride ) bir hastahane'de doktor. Oğlu ile birlikte yaşıyor. Annesi çok zengin ve sürekli kızının hayatını yönlendirmeye çalışıyor. Kavgalı gürültülü ve saygı sınırlarını ihlal eden bir ilişkileri var. Aynı zamanda da kızına koca bulma çabası içerisinde.

Uğur Polat (Recep) taksi şöförü. 2 kızı ölmüş. Eşi psikolojik hasta. Yıllardır o hadiseden sonra konuşmamış. Tedavi amacıyla İstanbul'a getirirler. Trafik kazası geçirdiği için Recep, Peride'nin çalıştığı hastahane'de yatmaktadır . Eşi 'de o hastahane'nin psikiyatristine tedavi olmaktadır. Tesadüf bu ya. Karşılaşırlar...

Peride ve Recep birbirlerine aşık olmuşlardır. Peride evli olduğunu biliyordur Recep'in. Ama Recep eşinin İstanbul'da olduğunu söylememiştir.

Olaylar bu hikaye üzerine devam eder. Sonrası nasıl gelişecek bilemem. Canı yanmış, kırık dökük, ayakta durmaya çalışan insanların hikayesi sanırım.

Bundan önce de yine Zuhal Olcay ve Oktay Kaynarca'nın bir dizisini izlemiştim. Orada da Zuhal evli bir kadındı. Çocuğu vardı. Müzmin bekar Belediye Başkanı Oktay Kaynarca'ya aşık olmuştu. Dizi ne gerekçeyle bilemem yayından kaldırıldı.

Zuhal Olcay bu rolü çok sevdi anlaşılan yada günümüzde en popüler konu olan aldatan yada aldatılan kadın portresine kendini yakın hissediyor. Dizide ki mimikleri beni aşırı yordu. Sevgili Zuhal'i çok daha farklı bir rolde izlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

Ayrıca, artık evli kadın-bekar erkek, evli erkek-bekar kadın hikayelerini izlemekten de okumaktan da sıkıldım. Ailelerin darmadağınık hallerini , kimin eli kimin cebinde belli olmayan ilişkilerini görmekten de yoruldum. Sürekli aynı konularda dizi çekerek aile yapımızın altına farkında olmadan dinamit koyuyorlar. İzlemeyin demek çözüm değil. Prime-time da bunu oynatıyorsan bu bir dayatmadır. Çünkü o saatte herkez işinden gücünden gelmiş kafasını boşaltmak için tv de bir şey izlemek istiyordur. Her dakika müzik dinleyip, kitap okuyup, her gece dışarıda yemek yiyecek halimiz olmadığına göre senaryoları biraz çeşitlendirmeleri gerekiyor diye düşünüyorum.

Bu aldatma modası geçer mi bilmem ama geçene kadar birçok şeyi de beraberinde yok edecek gibi gözüküyor.

Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..