Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '09

 
Kategori
Magazin
 

Avrupa Yakası

Avrupa Yakası
 

kiremit.blogcu.com/nisantasi_3300155.html


Anadolu’dan kop gel düzgit
Ankara’yı geç sağdan
Bursa’nın biraz yukarısı
Altınhizade’den sonra
Köprünün hemen aşağısı
Avrupa Yakası

Babamın otoritelesini, geç!
Annemin damat takıntısı,
Abimin şöhret sevdası,
Gençliği solla
Kariyeri bölme
Çayınıda demle son durak
Avrupa Yakası, Avrupa Yakası

Avrupa Yakası. Aşkımın son hatırası.

Benim çok severek izlediğim dizilerden biri olan Avrupa Yakası 190. final bölümüyle ekranlara veda etti.

Bana göre muhteşem bir diziydi. Altı sezon devam ettiğine göre çoğunluk benim gibi düşünüyor olmalı. Karakterler arasında pek tutmadıklarım da oldu tabii ama çoğu harikaydı.

En beğendiğim karakterler

Tahsin amca: Rahmetli Gazanfer Özcan

İffet: Hümeyra

Aslı: Gülse Birsel

Volkan: Ata Demirer

Dilber hala: Binnur Kaya

Burhan: Engin Günaydın

Şahika: Binnur Kaya

Makbule: Hasibe Eren

Final bölümünde Gülse Birsel'in izleyicilere sürprizleri de vardı. Diziye Emel Sayın, Tamer Karadağlı, Cem Davran, Melis Birkan ve Cem Yılmaz konuk oyuncu olarak katıldılar.

Harika bir final oldu ve avrupa yakası adını efsane diziler arasına yazdırarak televizyon tarihindeki yerini aldı.

Avrupa Yakası yazarı ve oyuncusu olan Gülse Birsel bana göre çok iyi bir gözlemci.Kendisine başarılarının devamını diliyorum.

Ayrıca diziye emeği geçen herkese teşekkürler

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 11
: 1189
Kayıt tarihi
: 24.12.07
 
 

1969 doğumluyum. Bir çocuk annesiyim. Okumayı ve düşüncelerimi paylaşmayı seviyorum.  ..