Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Mavi gözyaşı

Mavi gözyaşı
 

MAVİ GÖZYAŞI


Zamanı gözyaşlarımla ıslattım,

Gözümün mavisini denizlere ekledim,

Mavi mineler,

Erguvanlar,

Pembe umut çiçekleri,

Zakkuma dönüştü birden…

 

Haşırlı düşlerim,

İncitilmemiş

Göz değmemiş tatlı hayallerim,

Başı dumanlı sevdam vardı

Benzeri görülmemiş.

 

Oysa el uzattı yalnızlığım,

Dipsiz bir kuyudan çıkardı beni,

Düşlerim, hayallerim orada kaldı.

Dünya değiştirdim,

Dünyam değişti

Çırpınan yüreğim

Attı kendini mavi denizlere

Bir zamanlar

Gözlerimden renkler kattığım…

 

Artık gözyaşlarım renksiz

Mavilerimi

Göllere,  nehirlere, denizlere

Eklediğimden beri…

 

Bir şişeye koyup

Ummana fırlattım kalbimi…

Hangi kıyıya vurur,

Kim bulur,

Şişe kırılır da

Balıklara yem mi olur yüreğim?

Bilemem bunları…

Tek bildiğim

Seni sökemediğim için kalbimden,

Kalbimi söküp attım yerinden…

 

Heyhat!

Göz değmemiş tatlı hayallerim,

Başı dumanlı sevdam vardı

Benzeri görülmemiş.

Artık gözyaşlarım renksiz

Mavilerimi

Göllere,  nehirlere, denizlere

Eklediğimden beri…

 

HARİKA UFUK

ADANA

3 AĞUSTOS 2014 SAAT: 13.20

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..