Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Güncel
 

Mavi

Mavi
 

Şu son günlerde kafam çok karışık benim. Sabah işe geliyorum. Bilgisayarı açıp, hemen bir nescafe yapıyorum kendime. Fakat gazeteleri okumak istemiyorum. Tecavüz, gasp, cinayet, kapkaç, cumhurbaşkanlığı seçimi, köşe yazarları da dahil olmak üzere hiçbir şey okumak istemiyorum. Yazmakda istemiyorum galiba...

Ben uzun uzun konuşmak istiyorum. Edebiyat, kültür-sanat , tarih, sevgi, şiir, güzellikler, yazarlar, şairler, yeşiller, denizler, topraklar, geceler, gündüzler..... Çok uzun konuşmak istiyorum. Çevremde saygılı ve sevgi dolu insanlar görmek istiyorum. Hayatın tadını çıkaranları ve hayatın tadını çıkarmayı istiyorum.

Çalışmış olmak için çalışan, yaşamış olmak için yaşayan, moda, güzellik, bakım ve erkeklerden başka bir uğraşları olmayan kadınlarla; cinselliğe saplanıp kalmış, sürekli geyik muhabbeti çeviren ve kendini harika zanneden erkeklerden mümkün olduğunca uzak durmak istiyorum.

Gerçek arkadaşlığı ve dostluğu istiyorum. Dünyanın temiz olduğu zamanları istiyorum. Harika komşuluk ilişkileri istiyorum. İnsanların arkasından konuşmayanları istiyorum. İçten gelerek, ağız dolusu gülenleri istiyorum. Her geçen gün yok olan değerlerimizi istiyorum.

Arkadaş olupta paran bitince yok olanları istemiyorum. İyi günümde gülüp eğlenen, kötü günümde sırtını dönüp gidenleri istemiyorum. Espri yapmak veya akıl vermek veya dürüstlük adı altında her türlü çiğliği yapan saygısız insanları da istemiyorum.

Kalbini sakınmadan açanları istiyorum. Düşerken elimi tutanları, iyi-kötü günümde yanımda olanları istiyorum. Kötülüğü değil iyiliği erdem kabul eden insanları istiyorum. Gözlerinde, yüreğinde sevgi olan gerçek insanlar istiyorum.

Sabahları çöp kokularıyla uyanmak istemiyorum. Çöpleri karıştıran çocuklar istemiyorum. Artık beton görmek istemiyorum. Yerlere tükürenleri, elindeki kağıdı yere atanları, sabaha kadar tütün deposunda yatmış gibi sigara kokan insanları istemiyorum.

Sadece temiz bir dünya ve temiz insanlar istiyorum....

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..