Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Mavisi aşk yeşili sevda

Mavisi aşk yeşili sevda
 

Yorgun Kalemim


Ben senin en çok aşklarını sevdim

İlkbaharda açan, renkli çiçekler gibi

Önce aşka çağıran, sonra dinlendiren

Bana her zaman dost, her zaman sevgili

 

Ben senin en çok lalelerini sevdim

Bir pınar serinliğinde, Emirgan korusu

Nice güzellikler gördüm yeryüzünde

En güzeli bir sabah Kilyos'ta uyanmak

 

Ben senin en çok Kilyos’ta sahilini sevdim

Kâh çocukça mavi, kâh inadına yeşil

Aydınlık, huzur, mutluluk, kahkaha

Hiç biri kumsalın kadar anlamlı değildi…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..