Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Maviyi sevdim, senden ötürü

Maviyi sevdim, senden ötürü
 

"RESİM:ALINTI"


Önce gökyüzünde sevdim maviyi… Sonra uçsuz bucaksız denizlerde… Sevdim ama; mavi, maviydi işte.. Ta ki senin çivit mavisi gözlerini görene kadar… Omuzlarına dalga dalga dökülen kahverengi saçlarınla dayanılmaz bir kombinasyon oluşturan pırıl pırıl iki mavi boncuk... Nazar boncuğu… Bu kadar mı yakışır bir insana mavi.

Ben o zaman tutuldum maviye… O zaman dalıp gittim enginlere… Ağaçlar, dağlar, tepeler, ovalar maviydi artık benim için… Mavi mavi bakıyordum hayata, senin gözlerinle görüyordum tüm güzellikleri… Masmavi…

En karamsar anlarımda uğurum oluyordun sen, nazar boncuğum… Nasıl da içten kuşatıyordun kalbimi ılık ılık akıp da… O an gökyüzü daha mavi görünüyordu gözlerime… Mavi sulara bırakıp kendimi, huzur soluyordum olabildiğince…

En sevdiğin renkti mavi… En sevdiğim renk oldu mavi…Evimin duvarlarını mesela, maviye boyadım…Mavi kazaklar aldım kendime…

Düşler kurdum sonra mavi bir ülkede… Sen Şirine’m oldun benim… O ülkede bir sen, bir ben, bir de mavi…

Bir kedi aldım can yoldaşım olsun diye… Sakın kızma ama “Mavi “ koydum adını…. Seni okşar gibi okşadım onu… Mavi mavi miyavladı.

Bir kalp çizdim sana mavilerin en kralından… Baş harflerimizi yazdım içine… Ne renk diye soracaksın belki… Onlar da mavi… Sonra mavi güller koydum vazoya… Dikenlerinden biri battı parmağıma…Acımadı hiç… Her gün seyrettim o mavi gülleri, dalıp dalıp gittim her yaprağında çivit mavisi gözlerine.


En mavilimsin sen… En çok sevenim… En iyi anlayan beni… Ruhumun derinliklerine saklanmış yanlarımı bulup, çıkaran gün ışığına… İçimdeki çocuksu masumiyeti görebilen… İnce bir ruha sahip olan…Bir melek edasıyla uçman etrafımda her görmek istediğimde seni…Mavimsi kanatlarınla başka bir diyardan sırf beni mutlu edebilmek için uçup gelmen yanı başıma…Bir dediğimi ikiletmemen…Ve her an seni beklediğimin farkında olman… Gönlümün zenginliğini ikiye katlaman var oluşunla…Romantik bir o kadar da duygusal yönümü keşfetmen… Birleştirmen kalbini benimkiyle…

Sen, nazar boncuğum, damla damla akıttın sevgiyi yüreğime… Her gece mavi atlas yorgan misali sarmaladın beni… Bütün renkler kıskandılar tutkunluğumu maviye… Gökkuşağı düşman oldu bana… Olsun… Ne çıkar… Maviyi sevdim, senden ötürü…

Maviyi sevdim, senden ötürü…

Bu kadar mı yakışır bir insana mavi…Allah nazarlardan koruya…
 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..