Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
Müzik
 

Mazeretim var, kırılganım ben

Mazeretim var, kırılganım ben
 

Öyle çok yorgunum ki, çok bezmişim kendimden. Bir yılgınlık, bir bıkkınlık, bir bitkinlik, bir tükenmişlik, ama en derininden, en yaralayanından... Sıkıldım her şeyden, yoruldum, ağır gelmeye başladı her şey; hatta usandım kendimden bile! Özgüvenim yitip gidiyor ellerimden her geçen gün; ve ben öylece gidişini seyrediyorum hiçbir şey yapamadan. Aynaya baktığımda ise, tükenmekte olan gençliğimi kanıtlayan çizgileri görmek çok koyuyor bana.

Boş bir dünya bu; sanki dünyayı kırık bulmuşum da, içinde bir şey yokmuş meğer. Her şey boş geliyor uzun zamandır. Hayat çok kısa ve dolu dolu yaşayamadan tükenip gidişimi izliyorum sanki uzaktan. Ben, ben değilim; olmak istediğim gibi, hayalini kurduğum gibi değilim. Önceleri herkesi kendim gibi sanarak, inanır, güvenirdim sonuna kadar. Ama ben bile şimdi kendimi kaybetmişken, başkalarından benim gibi olmasını beklememem gerektiğini geç de olsa anladım...

O kadar korkmuşum ki sevmekten, kırmaya bir kalp bulsam, inan hiç dokunamam. Kırmaya kıyamam ki, istesem de mecalim yok zaten. Üstelik bir kalbi kırmak şöyle dursun, dokunmaya bile kıyamam ki ben. O kadar çok kırılmış ki şu camdan kalbim, parçaları birleştirmek için bir mucize mi gerek nedir?

Zaman zaman elini uzatanlar oluyor bana. Bense, tutmaya bir el bulsam, kolumu kaldırıp alamam bile. Hiçbir şeye halim kalmadı çünkü. O kadar mutsuzum ve umutsuzum ki, biri bana bir el uzattığında arkamı dönüp gidiyorum çünkü o eli kabul etmeye ne cesaretim var, ne de dermanım...

Hatta "Offf" demeye halim yok! Yorgunluğum almış götürmüş bedenimi, ve ben hiçbir şey yapamıyorum. "Ahhh" demeye dilim yok! Çünkü konuşmaya bile takatim kalmadı. Bakıp görecek gözüm yok. Hiçbir şey göremiyorum, çünkü iki metre ötem öylesine karanlık ve puslu ki, bakmaya tenezzül bile etmiyorum. Umudum kalmadığından, ileriye bakmak için hiçbir çaba harcamıyorum bile, çünkü görebileceğim tek şey simsiyah bir karanlık ve kasvet dolu bir sis... Başka hiçbir şey değil!

* * *

Biraz karamsar bir şarkı, evet, ama aslında "Gece Yolcuları" grubunun o benzersiz sesli solistinden dinlemelisiniz bunu. Hangi şarkıyı mı? Şarkının ismi "Of" ve sözleri de az önce okuduğunuz, yukarıda yazılı olan satırlardaki eğik harflerle yazılmış cümleler. Bu anlamlı ve vurucu sözlerle, şarkının hüzünlü melodisi birleşince, ve bütün bunlara grubun solistinin o bayıldığım ses tonu eklenince ortaya müthiş bir şarkı çıkıyor.

Ne zaman moralim bozuk olsa, ya da psikolojik olarak "dibe" vursam; ya mizahi bir yazı yazarım kendimi eğlendirmek için, ya da bu şarkıyı dinlerim defalarca, ve defalarca...

<özlem boral="">

 
Toplam blog
: 152
: 1957
Kayıt tarihi
: 19.08.06
 
 

Ortada bir problem görüyorsak bu bizim de problemimizdir. Ve eğer 'birisi'nin bu konuda bir şeyle..