Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

MB ailesi merhaba

MB ailesi merhaba
 

Uzun bir zamandır yazamıyorum, iş yoğunluğumdan dolayı, tatile de çıkamadım, tatil matil hak getire, başımı kaşımaya vaktim yok, yoruldum, gerçi benim tekrar yazdığıma sevinenler kadar sevinmeyenlerde olabilir, olsun ben yinede işden vakit buldukça yazacağım, özledim yazmayı.

Bu arada neler oldu neler, Fatih Üreğin Çakrasından tutun İbo Show' çıktığımıza kadar, hepsini daha sonra tek tek yazarım en son Sevgili Barış'ı yazıyordum ve Barış'ın öldüğüne inanamıyorum pek birşey söylemek te istemiyorum.

Bugün ben yıllık iznime çıkabilirim artık dinlenmek güzel bir tatil yapmak istiyorum. Ve Sevgili Ümit Bey haber verdi.

Eylül' de MB Ailesi tekrar buluşuyormuş Ümit Bey' e tekrar teşekkür ediyorum bana haber verdiği için.

Gelmek istiyorum hepinizle tanışmak istiyorum inşallah geleceğim.

Hadi herkese yeniden MERHABA görüşmek üzere kendinize dikkat edin


SAYGILARIMLA....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..