Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşte geldim!!..

İşte geldim!!..
 

Güzel bir tatilin ardından, dinlenmiş bir vaziyette işimin

Başına döndüm yine yoğun bir iş temposu beni bekliyor, tatilde bol bol uyudum

Yüzdüm, ailemle bol bol vakit geçirdim, arkadaşlarım özlemiş beni, “sensiz hiç

Çekilmiyor burası” diyorlar, bende özledim arkadaşlarımı, tatilimi anlatıyorum,

Sabahtan beri, bayıltıcam arkadaşlarımı, gelir gelmez ne tatilmiş anlat anlat bitiremedim, bu sıcakta da yazık arkadaşlarıma, artık yazmayada başlarım epey konular birikti,

Tatile gitmenizi tavsiye ediyorum, kafasını dinliyor insan çok iyi geliyor, uykuya alıştım, iş yerimde uyukluyorum şimdi, ne vardı bir hafta daha uyusaydım şöyle teknemizle Ege’nin mavi sularında yüzseydim, neyse Pazar günleri uyurum, yüzerim artık, gittiğimiz koylardan

Yanımızda duran teknelerde ki insanlarla muhabbet ediyorsunuz haliyle, bir sohbet bir muhabbet , “ nerden geliyorsunuz” “Bordum’dan siz İstanbul’dan” diye diye sohbet koyulaşıyor tabii, bu arada yemek tarifleri öğrendim tekne komşularımızdan, tarifini vereceğim sizlere, Görüşmek üzere HOŞÇAKALIN …

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..