Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

MB ailesinin bir üyesi, o bir ÇALIŞKAN!

MB ailesinin bir üyesi, o bir ÇALIŞKAN!
 

O bir MB yazarı, MB ailesinin bir üyesi

İçimizden biri.

Kimimizin yakından tanıdığı, kimimizin yazılarından tanıdığı değerli bir arkadaşımız.

Aylin çalışkan, şimdi haber24.com sitesi yazarı, sabah kitap çocuk kitapları editörü, köşe yazmaya başladı arkadaşlar.

Kendilerine başarılar diliyor, MB ailesi olarak kendilerine desteğimizi

Sürdürebileceğimizi düşünüyorum.

Gelin hep birlikte arkadaşımız Aylin ÇALIŞKAN’I yakından tanıyalım.

Aylin Çalışkan. İzmir Kız Lisesi ve Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. Mezuniyetinin ardından önce Devlet Planlama Teşkilatı olmak üzere Türkiye Büyük Millet Meclisi, Karayolları Genel Müdürlüğü, OECD, Henkel A.Ş ve Maliye Bakanlığı’nda çalışma deneyimleri oldu.

Anadolu Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü’nden zihinsel engellilere yönelik sertifika programlarını tamamladı ve bu alanda da çalışmalarına başladı.

Milli Eğitim Bakanlığı personeline “öğrenmeyi öğrenme” ve “özel eğitim anlayışı geliştirme” eğitimleri ile hizmet içi eğitim çalışmalarına başladı.

Öğrenme, öğrenme stilleri, öğretim stratejileri, zekâ, beyin, beynin yapısı, bellek, hızlı okuma teknikleri, çoklu zekâ, duygusal zekâ, beden dili, liderlik, zaman yönetimi, iletişim, duygudaşlık konusunda eğitimler vermektedir.

2006 yılında Eğitim Bilimleri Derneği’nin kurulmasına öncülük ederek başkan yardımcılığı ile bu dernekte görev aldı.

Seçimle başkanlığa gelerek görevine devam etmektedir.

Eğitim uzmanlarının istihdam sorunları ve eğitim bilimi üzerine akademik çalışmalarla yoğun bir gündemi olan Eğitim Bilimleri Derneği’nin yönetim politikaları, proje ve gelir kaynaklarını yaratılması üzerine çalışmalarını sürdürmektedir.

Sosyal sorumluluk ve gönüllülük esası ile Bir Dilek Tut derneğinde ve Duygusal Zekâ Enstitüleri Platformunda gönüllü üye olarak çalışmaktadır.

Eğitim bilimi üzerine, özel eğitim ve eğitim yöntemleri üzerine yazıları yayınlanmıştır.

Çeşitli Avrupa Birliği ve Dünya Bankası projelerinde danışman ve eğitici olarak görev yapmış, proje değerlendirme ekiplerinde çalışmıştır.

İngilizce bilmekte ve Rusça öğrenmektedir.

Bu blog, Resim ve bu bilgiler Sayın Aylin ÇALIŞKAN’IN onayı üzerine kaleme alınmıştır.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..