Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

28 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

MB blog muhasebesi

MB blog muhasebesi
 

DİKKAT TEHLİKE..!


MERHABALAR,

Sevgili arkadaşlar ve dostlar..

Herhalde bu yazım (2012) yılının son yazısı olacaktır.

Şöyle geriye baktığımızda buraya bir çoğumuzun (2006 ve 2007) yıılarında gelip, az çok bir şeyler yazıp çizmeye gayret ettiğimizi iyisi ile kötüsü ile görebiliriz.

Şu kısacık ömürde bizler neyi alıp neyi satamıyoruz ki? İlla de birilerinin kalplerini kırmak şart mı ?

Vallahi ben de, sende, o da etten kemikten meydana gelmiş, bir nefeslik canımız olan varlıklarız şu küresel Dünya'da!

Birileri buradaki güzel ve hoş ortamı bulandırmaya kalkarsa, o onun bileceği bir iştir. Buradaki bir çoğumuzun amacı "ÜZÜM YEMEKTİR.!" bağcıyı dövmek değildir.!

Aramızdan günün birinde bir "ŞEY UZMANI" çıkıp da ben buradaki ortalığı karıştırıp, onun bunula alay edip, onu zayıf noktalarından yakalayıp, bunu da  insanlık gururuna yedirebiliyorsa zaten, ortalığa çıkıp da ben buranın " DAİM MUZAFFERİYİM" demesine gerek kalmaz.

Benim burada karşı tarafa onun yaptığı gibi "LAF CAMBAZLIĞI" yapacak zaten ne zamanım var, ne de onunla dalaşıp, didişecek takatım var.

Aslında o minik koçun şöyle bir geriye dönüp bakmasında ve bu güzel ortmada kimlerin 2006 yılından beri kalplerini kırıp, bunun üzerinden prim yaptığını acaba düşünebilecek kapasitesi var mıdır.?

 Benim rahmetli bir PROF. hocam vardı. Onun bir lafı her zaman kulağımda hatırladıkça çınlar.

"Çocuklar buraya gelip,emek sarf edip mühendis olacaksınız, hatta bazılarınız PROF. olacaksıznız. Fakat en mühim nokta ise bunlardan önce "ADAM" olmanızdır.!

Sizlerin  şu YILBAŞI arifesinde gereksiz  yere zamanınızı aldığım için ÖZÜR DİLER, benim sizlere hitap tarzım sevgi samimiyet ve saygı çerçevesindedir. Bununla ALAY EDİLECEK bir husus göremiyorum şahsen.

Kıssadan hisse : "Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az.!" demiş atalarımız.!

Kim ne derse desin bütün arkadaşlarımı ve dostlarımı SEVİYORUM ve SAYIYORUM.!

Hepinize sevgiler, selamlar ve saygılar.

       

**** Bilgiyi Kullanırsan Büyürsün , Paylaşırsan Efsane Olursun ***

      NECİP KÖNİ - ADANA / TR

* * * * *

Evolution

DÜNYA EVRİMİ ve İNSAN

* * * * * 

 
Toplam blog
: 77
: 1154
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..