Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Felsefe
 

MB Ekibi Felsefe Olimpiyatlarında

MB Ekibi Felsefe Olimpiyatlarında
 

MB Fethiye Ekibi:Coşkun Karabulut, Doktor Yaşar Bulmuş, renklerdeki gerçeklik, Emine Çakır



13 Felsefe Olimpiyatları Fethiye'de yapıldı. 7 Mart 2009 tarihindeki Final gecesinde bana da plaket verdiler. Hacettepe Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunu Felsefe Grubu Öğretmeni mezun olmama karşın 23 yıl bankacılık yaptım. İlk kez Felsefe dalında plaket almanın sevincini yaşadım.

Fethiye Kalepark'ta yapılan Final Gecesi'ne MİLLİYET BLOG FETHİYE GRUBUNDAN arkadaşlarla birlikte davetliydik. Ben, Emine ÇAKIR "renklerdeki gerçeklik" arkadaşımve eşi doktor Yaşar Bey'le birlikte gittik geceye. Ben, Ölüdeniz Belediyesi Kültür Sorumlusu olarak Belediye Başkanımız Sayın Keramettin YILMAZ adına verilecek plaketi almak üzere gitmiştim aslında. Ama bana da plaket verilince sürpriz oldu. Sevincimi saklayamadım. Çünkü her türlü bölüme girebilecekken git sosyoloji , felsefe, psikoloji oku. Sonra bu bölümlerle ilgili bir işte değil de, 23 yıl bankacılık yap. Ve şimdi ilahi adalete bakın ki, kendi bölümümle ilgili bir etkinliğe yaptığımız destekten dolayı FELSEFE OLİMPİYATLARIA DESTEKTEN DOLAYI plaket alıyorum. Şükürler olsun!

Bu etkinliğin Fethiye'de yapılması için çalışan ve başaran Fethiye Lisesi Müdürü Sayın Alim YÖRÜK'e teşekkür ediyorum, kutluyorum kendisini. Fethiye Lisesi Öğretmenleri;

Bayram ÖZKAN Tarih Öğretmeni
Münevver AKÇİN Müdür Yrd.
Ebru ADAKALE Edebiyat Öğretmeni
E.Ferda DURMAZ Edebiyat Öğretmeni
Bülent TOK Felsefe Öğretmeni

hepsini bu büyük başarıdan dolayı kutluyorum.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..