Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

MB yazarı ile söyleyişim!

MB yazarı ile söyleyişim!
 

-Yılmaz Abi daha dün geldi buraya, kafasına göre bir yönetim listesi hazırladı! Öncelikle buna karşı olduğumu belirtmek istiyorum!

-Neden karşı çıkıyorsunuz Ahmet Bey, bunu biraz açar mısınız? Yılmaz Bey’in önerisinde yanlış olan ne? Siz de toplantıya gelseydiniz; " Şakacıktan, şakadan sorumlu il başkanı olabilirdiniz" ...!

-Bu listeyle pide yemeye bile gitmem!

Yılmaz Abi gitmiş!

- Ahmet Bey bu listedekiler adam yemiyor. Pide yiyiyor, pastırmalı, kıymalı dört mevsim pide! Yılmaz abi söz verdiği gibi geldi!!! Ben MB toplantısını, özünde MB sorunlarını konuşalım diye yaptım! Oysa bakıyorum da, aramıza katılmayanlar veya katılmayı önemsemeyenler, Yılmaz Bey'in "sözde" önerisine kazan kaldırmışlar bile; nasıl gidiyor kulis çalışmalarınız? Yılmaz Bey' yazısını sizin önünüze sunmuşken, başka yazılardan cevap göndermek niye? Yılmaz Bey'ağır mı geldi? "Kolay gelsin çalışmalarınızda başarılar dilerim" gibi bir şey yazmak çok mu zor? Alkışlıyorum sizleri! MB özünde bu işte... Bana çok güzel fikirler verdiniz....

-Herkes tarafından sevilen ve sayılan bir bloger olarak ben de bir yönetim kurulu aday listesi hazırlamayı görev addettim kendime!

-Aman da aman güldürme beni Ahmet Bey, ne kadar alçak gönüllüsünüz böyle? Herkes tarafından sevildiğinize emin misiniz? :))) :))) :))) :))) :)))

-İncelendiğinde görülecektir ki hazırladığım liste, pide yemekten önce işin mutfağından gelmiş kişiler! Üretici ve emekçi insanlar!

Hazırcı değiller yani!

Yok öyle, pide piş ağzıma düş!

-Çok haklısınız! Bizim toplantıya katılanlar hep hazırcı insanlar, Allah vermiş kardeşim...

Bir elleri yağda diğeri balda;

Garson fır dönüyor dört bir yanda.

Pideyse pide,

Köfteyse köfte.

Paraysa para!

Bu dünya böyle, biri yer biri bakar!

Kıyamet bundan kopacakmış pöh;

Varsa kopacağı kopsun kardeşim biz öleceğiz siz direk mi kalacaksınız. :))) :))) :))) :)))

Hani bir şarkı vardı ya "Kıskananlar çatlasın, kıskananlar çatlasın" Bizimkiler hazırcı, sizinkilr pideci (!)

Ben olsaydım karşı çıkardım o listeye :))) :))) :)))

--Yönetim Kurulu Başkanı, Başkan Yardımcısı, Başkan Yardımcısı, Sağlık ve Sosyal İşler, Mali İşler, Turizm ve Tanıtma, Halkla İlişkiler, Eğitim ve spor, Manevi İlişkiler, Genel sekreter, Hukuk İşleri, Genel Koordinatör, Onursal Başkan….

Liste bu!

Listenin şahı bu!”

-Vatana millete hayırlı uğurlu olsun! Ahmet Beyyyy...

Listenin şahı oradaysa, yorumcunun padişahı da burada!

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..