Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Blog Sayfama Gelen İlginç Mesajlardan Bir Demet

Blog Sayfama Gelen İlginç Mesajlardan Bir Demet
 

Bilenler bilir, bilmeyenlerse hiçbir şey kaybetmemiş sayılır ki 2006 yılı haziran ayından bu yana blog sayfama gelen yüzlerce mesajın –birkaç istisna dışında- hiçbirini sayfamda yayınlamamışımdır. Bir sayfa okurum bana bir yorum yerine genel bir mesaj atıyorsa onun özel olduğunu ve sadece o mesajın sahibiyle benim aramda kalması gerektiğini düşünmüşümdür.

İşte geçenlerde o mesajları şöyle bir yıllar öncesine sarıp, geriye dönük incelerken yüzüme gülümseyişler yerleştiren bazı iletileri okudum ve hatırladım. Özel bilgilerini saklı tutmak kaydıyla bazılarını buradan paylaşmak istiyor ve bir gönül hoşluğu olmasını temenni ediyorum:

Öncelikle merhaba.. Size yazmamın nedeni, yazdığım yazıyı okuduktan sonra yazımın biraz agresif olduğunun farkına varmam:).. Olay şöyle gelişti; evime bir melisa aldım(parfüm çiçeği) Nasıl bakılır, nasıl sulamalı, güneş sever mi filan araştırıyordum...Bazı bilgiler toplamıştım ki,arama motorundan sizin yazınızla karşılaştım...Hemen blog' a üye olup, okuyucular için bir uyarı yazısı yazmam gerektiğini düşünerek, yazımı yazdım :) Açıkçası bloglarla ilgili hiç bir tecrübem yoktur..Buradaki teamülleri de bilmem..Münasebetsizlik etttiysem affınıza sığınıyorum artık :) E.B.

İnanın, ne konuyu, ne münasebetsizliği, vallahi hiçbir şeyi hatırlamıyorum yahu. Bir çiçek muhabbetinden konu buralara nasıl gelmiş hayretler içindeyim doğrusu…

Yardıma ihityacım var.. konuyu size detaylı acıklım.. benim kız arkadaşım orada yasıyor. ablamlar orada yasıyor ve teyzemde orada yasıyor.. onlarda yeni tasındı sayılırlar ama kız arkadaşım oranın yerlisi... cok sevdim abi ve artık gidip gelmekden yoruldum 4 aydır cıkıyoruz ve 3 kere gidip geldim hem masrafda oluyor bana.. istanbulda turizm acentasında (…) turda satış danısmanı olarak gorev yapıyorum askerden geleli 5 ay oldu ve cok yorgun bir bedenim var.. yasım 23 ve ben gercekten oraya tasınmayı kafama koydum.. ekim 24 de kısmetse yerlesicem. ancak yaklasık 1 aydır iş arıyorum orada.. tek korkum o ya gelirsem de iş bulamazsam? ne yapıcam ozaman diye dusunuyorum.. oraya gelip denemeden sanırım rahat etmiyeceğim.. 2 veya 3 ay denemek istiyorum 3 ay beni idare edicek birikimim var sukurler olsunki.ne yapmalıyım? gidip oraya yerlesip işmi aramaya baslıyayım? burada kalıp yılların beni pişmanlıklara sureklemesini istemiyorum. (…)@hotmail.com cevabı buraya atarsanız sevinirim… K.A.”

Bu mesajı çok iyi hatırlıyorum işte. Cevap versen bir dert, vermesen bir dert. Sessiz kalmayı seçmiştim sonunda. Yoksa “Güzin Abla” durumuna düşmek işten bile olmayacaktı vallahi.

Tanrılardan krallara Denizli’den sizlere (…) Şarapları Dianizos’tan bu yana Olympos Tanrılarının içeceği olan şarap, Anadolu şarapçılığının parlayan yıldızı Denizli’den (…) adıyla yola çıktı sizlerle buluşmak için. İnsanlığın binlerce yıldır mayalandırdığı şarap kültürünü, varılan lezzetin ve kalitenin doruklarını artık (…) Şarapları taşıyacak kadeh kadeh Şarabın değeri modern çağlarla birlikte daha bir arttı, hatta yeniden keşfedildi. İşte, bu yeni keşfin vardığı son noktanın bir ifadesi olarak sizlerle buluşturuyoruz (…)’i. Şarabın ana yurdunda, Anadolu’da; uluslararası yarışmalarda nefis üzümleri, kaliteli şaraplarıyla ödüller kazanan topraklarda; Denizli’nin (…) ilçesine bağlı (…) Kasabasında en modern yöntemlerle, en gelişmiş laboratuarların referanslarıyla, en önemlisi de büyük bir aşkla ürettik (…)’i. Çünkü çok iyi biliyoruz ki şarap aşkla üretilir. (…) ailesinin kurduğu (…) Şarapçılık’ın markası olan (…), işletmeye 15-20 kilometre uzaklıktaki…(I.G)”

İşte böyle yekten ortama dalanlar da olmadı değil. Selam yok, sabah yok, merhaba yok… Direkt tanıtıcı reklam olayı yani. O da yarım yamalak. Enteresan milletiz vesselam.

İşte böyle dostlar. Bir ara birkaç tane daha seçer koyarım buraya. Güleriz…

İki sene önce bugün: Bu Kanser Alarmını Yıllar Önce Vermiştik

Beş sene önce bugün: Paulo Coelho İle Yüzleşmek-1

Beş sene önce bugün: Paulo Coelho ile Yüzleşmek-2

Beş sene önce bugün: Alışamadım Gitti Şu Tütüne

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..