Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Medcezir

Medcezir
 

Konuşurum sürç-i lisan ederim
Susarım sûkütum yaralar beni
Kalemime şu halimi yaz derim
Tutar eğri büğrü karalar beni

Seyr-i alemdeyim bilmem kendimi
Dört yanım sel olsa yıkmaz bendimi
Hançer girse doğramaz da kalbimi
Bir acı yâr sözü paralar beni 

Daimi cebirdir gönlün ahvali
Bu deruni faslı görmez ahali
Örterim cehlimi perde misali
Gelir başka cahil aralr beni 

Meftunum sır ile hemdem olmaya
Bir cevap bilmez ki gönlüm anlaya
Sualler bölünmüş binbir parçaya
Sıra dağlar gibi sıralar beni 

Usandım halimin medcezirinden
Sebebi hüsranım çıkmaz serimden
Uzatsam elimi kaçar elimden
Kaçsam ardım sıra kovalar beni

HAFİZE AYNACI

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..