Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '11

 
Kategori
Müzik
 

Megastar

Megastar
 

Fanta Gençlik Festivali ile 16 şehir dolaşıyor Tarkan ve maNga. EE Tarkan varya gitmemek olmaz. Bende Tekirdağ konserine gidiyim dedim gittim.

Tarkan için sabırsızlanıyorum çok ama çok heyecanlıyım yerimde duramıyorum. Sonunda sahneye çıktı kıyafeti her zaman ki gibi süper ötesi. Acımayacak'ı söylemeye başlıyor öyle bir kalçaları hareket ettiyor ki dansözlere taş çıkarır vallahi. Sadece dansı değil seside mükkemmel. Ben Tarkan kadar yetenekli birisini görmedim. Kıskananlar çatlasınnn! Tarkan dünya standartların da bir şarkıcı. Tekrar ediyorum KISKANANLAR ÇATLASINNNNNNNNNNNN!

Yakışıklılığıyla, mükkemmel sesiyle, dansıyla, bitmez tükenmez enerjisiyle Tarkan harika birisi.
 

 
Toplam blog
: 4
: 267
Kayıt tarihi
: 30.06.11
 
 

Kitap okumak, müzik dinlemek, dans etmek benim ilgi alanlarımdır. ..